hqonline Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har fått meg en ipaq 3630 med pcmcia-jakke. Kjøpte meg et billig trådløst cnetkort fra komplett som ut i fra produktnr skulle støtte pocket pc 2002(kortet skulle ha vært CNWLC-811ARL som støtter ppc02). Kortet jeg fikk heter kun CNWLC-811, og det får jeg ikke til å funke. Har prøvd drivere som ligger på cnet sin side til ARL kortet og noen andre drivere som var til win ce. Noen som kan hjelpe meg her eller må jeg sende kortet i retur?!? Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hei hponline, send en mail til CNET og spør om de har drivere for håndholdte. Hvis de ikke har ville jeg returnert kortet til komplett.no. Jeg kjøpte et 3COM PCMCIA med XJACK antenne til min 3630 fra komplett.no, funker fint etter litt tuning av settinger på den trådløse ruteren. Lykke til! Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hei! Sendte cnet-kortet i retur kjøpt meg et Asus trådløst CF kort som funker helt strålende, men takker for svar uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå