Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 For det første, så har eg ikkje prøvd dette sjølv, det er bror min som har. Problemet er at han har ein 4--pack med The Sims, og sjølvsagt klart å rote vekk begge manualane, eller kva det enn var. Under installering skal han vist skrive inn noko frå manualen, og der ligger problemet. Så kjem spørsmålet: Er det samme "passord" for alle kopiane? Eg hadde eit spel før, der du måtte finne ord 3 på linje 2 på side 3 i manualen, og det skifta for kvar gang, men korleis funker det på Sims? Og er det mulig å komme seg forbi dette? Alt er lovlig kjøpt, så eg ser ikkje problemet med å eventuelt bruke ein form for installeringscrack elns. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er vel forskjellig cd-key på alle spillene, men det skal ikke være så vansklig å finne... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er vel forskjellig cd-key på alle spillene, men det skal ikke være så vansklig å finne... Nei, man ser enkelt og greit i manualen som følger med spillet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er ikkje så enkelt og greit når eg ikkje har den =\ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er ikkje så enkelt og greit når eg ikkje har den =\ Hørt om internet ? PM meg vis du vil ha en Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det hadde vært særdeles kult om dere kunne ha lest retningslinjene. Hvem som helst kan skrive "Øh, broren min har kastet CD-coveret til [insert name], helt sant altså, jeg må ha en no-CD-crack, men det er helt lovlig, altså, siden jeg har kjøpt det. Helt sant." Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg