knutby Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Står om det i itavisen men bare for å tipse til dere som ikke har sett det: http://www.keyhole.com/body.php?h=downloadKeyhole Genialt program som gjør at du kan soome helt fra verdensrommet og ned til gatenivå i NYC. Fant huset hvor jeg gikk på skole i New York:P Må registrere for å få trail key, men ingen kreditt info. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kult program. må prøves. Anbefaler bredbånd.. Tror det programmet henter infoen fra nettet. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Jup. Kever sinnsykt med båndbredde Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Veldig kult! (Har bredbånd, så det er greit) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ikke trialversonen. Men den forsvinner etter 7 dager. Noen som har noe intresant å titte på? Så på Area 51, men den kan man bare se fra 4500 fot. Merkelig Man kan se frihetsstatuen fra 300 fot tror jeg.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 nice, laster det ned nå Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Enda et av pentagon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Utrolig kult, det der! Skal se om jeg får lastet opp noen screenshots av kule ting, jeg og. Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hotmail and MSN email accounts have been intermittently deleting all communications from Keyhole - meaning that we cannot guarantee that you will receive your account info. We recommend using an alternative email so that we can send you your account information. Kan noen oversette det der? Er ikke så god i engelsk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 At MSN-mail og Hotmail har til tider slettet info-mailene som blir sendt ut, og at det derfor ikke er sikkert at du får mailen. Derfor anbefales det at du bruker en annen "type" mail. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hmm, syntes det tok veldig lang tid å streame. hehe, lurer på hvor lang tid det tar å "streame" hele verden Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 F eks Gmail Google eier Keyhole. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 F eks Gmail Google eier Keyhole. Derfor jeg foreslo det Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Når jeg søker på ett land, så kommer det bare opp en rute med navnet på landet, jeg ser ikke noe bilde. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 finn landet manuelt. Geografikunnskaper Lenke til kommentar
robB Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det funker nå, men jeg får ikke inn skikkelig bilde av Bergen som dere fikk av Pentagon Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det er bare et par steder med høy oppløsning. Klikk på sight seeing, så finner du steder du kan se, med høy oppløsning. Evt. hig res Places.. Det er ikke mulig (uten et gigantisk budsjett) å lage ett program som kan ta bilder av verdenen, for så å gi det ut til allmenheten. Det vil bli alt for dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå