flaten1 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spørsmålet er egentlig ganske enkelt: Hvordan får jeg MSN Messenger på min PDA? (Jeg har en HP Ipaq 2210) Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det følger som regel med PocketPC 200x, men med PocketPC 2002 eller gamlere må man laste ned en ny oppgradert versjon som man etter MYE styr kan finne på microsoft sin hjemmeside.. Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 noen som vet hvor man kan laste ned messenger? jeg har en ipaq 3630 med ppc 2002. Finner bare en update på windowsmobile-sidene. Fint hvis noen har en link til fullversjonen av messenger til pda... Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 noen som vet hvor man kan laste ned messenger? jeg har en ipaq 3630 med ppc 2002. Finner bare en update på windowsmobile-sidene. Fint hvis noen har en link til fullversjonen av messenger til pda... http://www.download.com/MSN-Messenger-Pock...tml?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 noen som vet hvor man kan laste ned messenger? jeg har en ipaq 3630 med ppc 2002. Finner bare en update på windowsmobile-sidene. Fint hvis noen har en link til fullversjonen av messenger til pda... http://www.download.com/MSN-Messenger-Pock...tml?tag=lst-0-1 har lastet ned messenger og innstallert den. det gikk greit. når jeg skal logge på så får jeg beskjed om at den versjonen er for gammel og ikke samsvarer med den som er online. greit nok. lastet ned update'n som ligger på windows mobile siden. når jeg innstalleren den på pda'n får jeg beskjed om at det ikke er noen applikasjoner som støttes av denne. noen tips?? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Mye styr ? Fikk meg en Toshiba e740 i går.. 2002, Var 0 problem å finne MSN, like lett var det å installere.. Gikk glatt ! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Tror det er på handango.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå