perpyro Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vi må ikke glemme i all den komersialiserte verden at det var NRK som bygde kringkastingsnettet i Norge i en tid da det bare var en kanal. Jeg er generelt ikke imot at NRK hever lisens av gammel vane, de er jo tross alt en statskanal. Jeg er sterkt i mot at NRK benytter seg av sponsing og i tillegg er så tilbakeholdende med tallene over hva de tjener på sponsing. Enten så får de velge det ene (lisens) eller så får de gå for den andre løsningen(reklame), de kan ikke få både i pose og smekk. Noe annet er at reise TVer er fritatt for lisens tror jeg (er egentlig ikke helt sikker), altså små håndholdte TVer som man kan putte i lomma. Tar jeg skammelig feil her eller er det noen som kan avrefte/bektefte min teori? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 NRK er en propagandakanal for venstresiden. NRK må knuses. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 NRK er en propagandakanal for venstresiden. NRK må knuses. Så Schrødingers katt er venstreorientert propaganda? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 NRK er en propagandakanal for venstresiden. NRK må knuses. NRK er da en statseid kanal, så vidt jeg vet. Og for øyeblikket er de som leder staten ikke venstrevridde. Hvorfor skulle de ville reklamere for motparten? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 NRK er en propagandakanal for venstresiden. NRK må knuses. NRK er da en statseid kanal, så vidt jeg vet. Og for øyeblikket er de som leder staten ikke venstrevridde. Hvorfor skulle de ville reklamere for motparten? Høyre er jo også sosialdemokrater Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så Schrødingers katt er venstreorientert propaganda? Ikke glem Lydverket. Jeg har ikke sett noen av disse programmene, så det skal jeg ikke uttale meg om. Jeg regner imidlertid med at selv NRK kan klare å lage et musikkprogram uten å eksponere sosialisme. Schrødingers katt vet jeg ikke hva er. NRK er da en statseid kanal, så vidt jeg vet. Og for øyeblikket er de som leder staten ikke venstrevridde. Hvorfor skulle de ville reklamere for motparten? Jeg mener ikke at Stortinget sitter og bestemmer at NRK skal fronte sosialisme, men at de velger å gjøre det fordi de 1. anser det å være i deres egeninteresse og 2. brorparten av medarbeiderne er sosialister eller det som verre er. Nr. 1 er selvsagt fordi det er sosialistene som tilbyr dem mest stjålne penger. Venstresiden ville kanskje ikke ha vært så store tilhengere av å dele ut gratis penger til NRK om kanalen var objektiv fremfor å være en propagandamaskin for venstresiden. Høyre er jo også sosialdemokrater Korrekt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 I Lydverket i dag var det et intervju med en dude fra Manic Street Preachers. Utvilsomt sosialistisk propaganda. NRK må knuses. Yarr! Argh! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Pelsjakob: Hva om NRK fronta kapitalisme? Eller liberalisme? Er det plutselig greit da? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva om NRK fronta kapitalisme? Eller liberalisme? Er det plutselig greit da? Nei. Det er gale nok å ha en offentlig fjernsynskanal, om den ikke skal fronte politikken til makteliten i tillegg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noe annet er at reise TVer er fritatt for lisens tror jeg (er egentlig ikke helt sikker), altså små håndholdte TVer som man kan putte i lomma.Tar jeg skammelig feil her eller er det noen som kan avrefte/bektefte min teori? Meg bekjent er alt som kan ta imot tv eller radio signaler lisenspålagt. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En ting er om TV-Kort blir lisensbelagt, noen helt andre ting er: 1. Om kontroløren får komme inn hos meg 2. Om denne kontroløren i så fall fikk lov å åpne PC kabinettet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå