RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei kjøpte meg en E-yama 17" LCD E430-B Svart 1280x1024, 14ms, analog D-sub i går... Må jeg legge inn drivere??står plug and play... om jeg eventuelt må legge inn driverne hvor finner jeg disse? ja har lett på produsentens side men til ingen nytte.. jeg greier ikke p fp stillt lys styrken og alt det der skikkelig... blir bare helfjern i øynene... trenger seriøs hjelp... om jeg ikke må legge inn drivere hva kan jeg eventuelt gjøre... funker fett til spill osv.. er nå jeg surfer osv det blir ekkelt for mitt hode... står på 75hz,, HEEEEEEELP Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hm.. Jeg fikk med drivere til min skjerm.. Samsung 710V... Hvordan ekkelt er det? Er bildet altfor skarpt på en måte? *Edit: Så på den andre topicen din igjen, og ifølge den så får du stilt på lysstyrken. Endret 28. oktober 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hm.. Jeg fikk med drivere til min skjerm.. Samsung 710V... Hvordan ekkelt er det? Er bildet altfor skarpt på en måte? nja litt vanskelig og beskrive... men behagelig er det iallefall ikke,... har lett en tur på nettet etter drivere men finner dem ikke... og siden det er Plug and play skal det jo ikke være nødvendig med extra drivere....tror jeg *EDIT har sett på den jotun greia men Hjelper ikke stort Endret 28. oktober 2004 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Sikker det ikke fulgte med en CD da? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sikker det ikke fulgte med en CD da? 100% sikker Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det følger ikke med noen driver, og det er heller ikke nødvendig med denne skjermen. Den er helt plug and play. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Det følger ikke med noen driver, og det er heller ikke nødvendig med denne skjermen. Den er helt plug and play. skrudde opp oppløsninga jeg på max så ble det strax bedre Lenke til kommentar
haakoo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 LCD-skjermer skal kjøres på max-oppløsning. De har noe som heter 'native'-oppløsning, som er den oppløsningen som tilsvarer antall pixler i/på skjermen. Det er faktisk pixler i en CRT-skjerm, ikke 'imaginære' som i en CRT-skjerm. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hehe.. Hvorfor har vi ikke spurt om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå