angry_norwegian Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er det noen som har hatt kompatibilitetsproblemer med ram/hovedkort som jeg har? Se også profilen min for resten av oppsettet. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 TwinX 4000PRO du mener? Jeg har ikke hatt noen problemer what so ever! Bare fryd og gammen.. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Nei, jeg mener non-pro...men det skulle jo ikke være forskjell ihht. kompatibilitet der! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har hatt tilsvarende hk / RAM som har vært kjørt på diverse hastigheter uten noen som helst slags problemer. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 er det noen som har hatt kompatibilitetsproblemer med ram/hovedkort som jeg har? Se også profilen min for resten av oppsettet. Det minnet skal være testet på det hovedkortet, så den skal fungere på oppgitt hastighet. Men hadde ikke valgt de hadde jeg vært deg. Hadde valgt OCZ Dual Platinum R2 PC3200 hvis du ikke skal over 275Mhz FSB eller OCZ Dual Gold PC4400 hvis det er høy FSB du er ute etter. Ville definitivt valgt de første hvis du har en plan om å flytte deg over på AMD64 etterhvert da de brikkene gjør magiske ting med en AMD64. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Det minnet skal være testet på det hovedkortet, så den skal fungere på oppgitt hastighet. Hvor finner man ut om slike tester du nevner? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://xtremesystems.org/forums/index.php Hvis du leser litt der / søker, så finner du garantert svar på det du lurer på ang.klokking og minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå