Fragment Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har en vifte som jeg må koble på strømkontakten til HD, DVD osv. Men den bråker mye på fullt turtall, så jeg lurer på om noen av dere har sett eller har noen ting (f.eks. en brakett) som det går an å regulere turtallet med? Her er et bilde av kontakten: Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 ingen? Da blir det sikker ei ny vifte... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Prøv her. Jeg har ikke peiling på slikt. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har en vifte som jeg må koble på strømkontakten til HD, DVD osv. Men den bråker mye på fullt turtall, så jeg lurer på om noen av dere har sett eller har noen ting (f.eks. en brakett) som det går an å regulere turtallet med? Her er et bilde av kontakten: Lurer på det samme selv Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 du kan jo kjøpe en Sunbeam Rheobus har den selv, funker bra Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du tar den ene kabelen på svart og den andre på rød hvis du vil ha bråk og setter den til gul hvis den skal ha 5 volt . Jeg er ikke bombesikker, men er en guide på kontaktene her et sted Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du tar den ene kabelen på svart og den andre på rød hvis du vil ha bråk og setter den til gul hvis den skal ha 5 volt .Jeg er ikke bombesikker, men er en guide på kontaktene her et sted Hvor, hvor? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Viftestyring m/ LED indikatorer Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html den les den så fortstår du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå