Nilmart Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ønsker et usb tv-kort som jeg skal bruke til å ta inn parabol med, i tillegg ønsker jeg at kortet kan sende tv ut Er det noen som vet om et usb tv-kort som kan gjøre alt dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, sikkert av den grunn at ingen har hørt om et USB kort for parabol. Det finnes interne PCI kort, men hvis du skal ha det eksternt så blir det en vanlig tuner. Lenke til kommentar
Nilmart Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det finnes mange usb Tv-kort som kan brukes som paraboltuner, men jeg greier ikke å finne et som også har tv ut... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som du kanskje skjønner har jeg ikke sett noen, så hvis du har en link så vil jeg gjerne se hva det er. Lenke til kommentar
Nilmart Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.mamoz.no/produkt/955/HAUPPAUGE+...2%2E0%2CNO.html trur denna skulle funke Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, den kan du ikke bruke som paraboltuner. dette er kun en vanlig tvtuner parabol kort er såvidt jeg vet kun interne, og koster rundt en 1000lapp mer enn den tuneren du linket til. såvidt jeg husker kalles de DVB pci kort Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jepp, var som jeg trodde. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jepp, var som jeg trodde. Nei,det er nok ikke som du tror,flere produsenter av dvb-S usb "Kort" feks http://www.hauppauge.com/pages/products/data_novasusb.html Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jepp, var som jeg trodde. Hei, Nu ikke så bastant, Hårek - nu må du gi dig Der er f.eks også SkyStar USB - men det har ikke TV-out. Har selv SkyStar2 PCI og motorstyrt parabol og jeg er ganske fornøyet. De fleste grafikkort til desktop PC har jo TV-ut nu om dage. Mvh Kimmer Endret 30. oktober 2004 av Kimmer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 OK, da var det ikke som jeg trodde. Takker for korreksen. Lenke til kommentar
Nilmart Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Men fortsatt var det ingen som viste om et med tv ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå