uranus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selger de den i USA da? Skal dit snart skjønner dere Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Aldri hørt om den, men signer opp fordi den hørtes kul ut Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Midlertidig ute av drift på grunn av konflikter med Telenor. Det fikk jeg også får vel se i morgen da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 86-modell, husker den kjempegodt, vil ha den tilbake... gaah! Pappa jobba i ringnes på den tiden, hadde mange kasser av den hjemme.. men så ble den borte.. :/:/:( Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) De selger noe som ligner i danmark... men det smaker uheldigvis ikke like godt... Og ja jeg husker Crystalpepsien godt(selv om jeg bare er 14....) når jeg var liten(4-5 år) drakk jeg det... hver lørdag... Mmmm husker smaken enda.... GODT Crystalpepsi Endret 5. desember 2004 av Tob2k Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 har lenge lurt på hvorfor ikke cola/pepsi lager en cola med en annen farge.. Smaker den HELT lik vanlig pepsi? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Pepsi Crystal... ahhh.... husker denne brusen.... Er født i 88 så jeg var ikke så veldig gammel, men fattern drev en butikk så jeg hadde i alle fall nok tilgang til denne..... Hvor ble den av? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg husker brusen!! Kjøpte 3 flasker sammen med tanta mi, men vi turte ikke smake, og kastet alt fordi det var hvitt pulver inni alle korkene.. Har tenkt mya på denne brusen siden, og har ønsket å smake den. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis det kommer crystal light så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå