Gå til innhold

Husker du Crystalpepsi?

Cjap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
født i 85... har aldri verken sett eller smakt den brusen... men blank brus høres ikke godt ut. selv om det ikke er fargen som har smaken..... har lyst å teste den  :dontgetit:

Sprite? 7UP?

Begge fargeløse..

Er 88.mod men hakke smakt den der gitt...

Melder meg på likevell!

Stemmer det..kom ikke på de :p

men har seriøst lyst å smake crystal pepsi... :yes:

Lenke til kommentar
Aldri sett eller hørt noe om den brusen :ermm: Er født i 87 og greier. Solgte den kanskje ikke i stavanger? :p:roll:

Du kan ikke ha vært mer enn seks, syv år den sommeren Crystal Pepsi var på markedet. Kanskje det er derfor du ikke husker den. Terge, terge. :p

Lenke til kommentar
Som et barn av 80-årene husker jeg selvfølgelig den beste brusen som noen gang er blitt lagd. Den kom tidlig i 1990-årene og het Crytalpepsi.

(Jeg velger å skrive Crystalpepsi med stor "C", rett og slett for hedringens skyld.)

Crytalpepsien ble dessverre brått revet bort fra oss, og etter det har jeg, og en del av mine bekjente, lenge levd i håpet om at den en vakker dag skulle komme tilbake. Men den har enda ikke kommet, og Pepsi ser ikke ut til å ville svare på våre mange mailer til dem angående saken.

Det er derfor Eagles/MTV Productions nå har valgt å sette opp en underskriftskampanje. Vi mener at nå er det nok. Gi oss Crystalpepsien tilbake!

Jeg håper inderlig at dere vil være med i kampen for å gjenskaffe denne fantastiske leskedrikken og være en hjelpende hånd på veien mot Crytalpepsi i butikkene, atter en gang.

Om du vil hjelpe er det bare å sende en PM til meg, og skrive følgende:

Jeg <ditt navn> vil gjerne stå på kravene og krever Crytalpepsi tilbake!

Jeg skriver meg opp på Eagles/MTV Producions underskriftkampanje for å få tilbake leskedrikken, av fri vilje.

Jeg <ditt navn> er herved en kjemper for Crytalpepsien.

<dato>

Du vil da havne på den offisielle lista over de som er med i kampen.

For å se hvem er med til nå trykker du her.

Jeg håper du slår deg sammen med de kjempende! Alle som gjør det skal i alle fall ha stor takk!

For mer informasjon og historien bak saken, gå til Eagles/MTV Productions sine sider og trykk "Hjertesaker" på menyen.

crystal_25more.jpg Det er dette vi kjemper for!

Het den ikke Crystal Pepsi? To ord liksom... Man blir ikke tatt for entusiaster når man ikke husker navnet rett. Var jo en kar som hadde en flaske. få han til å dele med oss andre hva det rette navnet er?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...