Cjap Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Som et barn av 80-årene husker jeg selvfølgelig den beste brusen som noen gang er blitt lagd. Den kom tidlig i 1990-årene og het Crytalpepsi. (Jeg velger å skrive Crystalpepsi med stor "C", rett og slett for hedringens skyld.) Crytalpepsien ble dessverre brått revet bort fra oss, og etter det har jeg, og en del av mine bekjente, lenge levd i håpet om at den en vakker dag skulle komme tilbake. Men den har enda ikke kommet, og Pepsi ser ikke ut til å ville svare på våre mange mailer til dem angående saken. Det er derfor Eagles/MTV Productions nå har valgt å sette opp en underskriftskampanje. Vi mener at nå er det nok. Gi oss Crystalpepsien tilbake! Jeg håper inderlig at dere vil være med i kampen for å gjenskaffe denne fantastiske leskedrikken og være en hjelpende hånd på veien mot Crytalpepsi i butikkene, atter en gang. Om du vil hjelpe er det bare å sende en PM til meg, og skrive følgende: Jeg <ditt navn> vil gjerne stå på kravene og krever Crytalpepsi tilbake! Jeg skriver meg opp på Eagles/MTV Producions underskriftkampanje for å få tilbake leskedrikken, av fri vilje. Jeg <ditt navn> er herved en kjemper for Crytalpepsien. <dato> Du vil da havne på den offisielle lista over de som er med i kampen. For å se hvem er med til nå trykker du her. Jeg håper du slår deg sammen med de kjempende! Alle som gjør det skal i alle fall ha stor takk! For mer informasjon og historien bak saken, gå til Eagles/MTV Productions sine sider og trykk "Hjertesaker" på menyen. Det er dette vi kjemper for! Endret 28. oktober 2004 av Cjap Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Husker Crystal Pepsi meget godt, og har undret over hvor pokker det ble av den. Husker ikke hvordan den smakte, men siden jeg tydligvis drakk den da jeg var yngre kan den ikke ha vært bare fæl. *Skrive under* Lenke til kommentar
riktig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jøss! Tror faktisk jeg husker denne. Tror jeg hiver meg på kampanjen med det samme. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Mmmm, blank cola. Den var så genial, såg ut som farris, men den lukta cola og smakte cola. Heilt genialt. Lenke til kommentar
Cjap Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har ikke fått noe mail... kan dere ikke bare sende me en PM hvor det står det samme er dere snille? Tror iB-koden ikke funker helt som den skal EDIT: skrev inn at en må sende PM til meg i førsteinnlegget.. Endret 28. oktober 2004 av Cjap Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg ble født i 1987, og var derfor bare 4-5 år på starten av 90-tallet, så jeg husker dessverre ikke denne brusen. Men skriver gladelig under likevel, for det hadde vært interessant å smake Endret 28. oktober 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cjap Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Finfint! Så send meg en PM! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Husker selvfølgelig denne brusen! Men det må da ha vært en grunn til at de kuttet den ut? Kanskje den smakte fælt? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg ble født i 1987, og var derfor bare 4-5 år på starten av 90-tallet, så jeg husker dessverre ikke denne brusen. Men skriver gladelig under likevel, for det hadde vært interessant å smake Jeg er også født i 87, men har likevel smakt/drukket den. Huske blandt annet at i bursdagsbesøket til naboen fikk vi Crystal-Pepsi, med ett eller annet rødt blandevann i (pappaen hannes jobber på polet) Endret 28. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ble født i 1987, og var derfor bare 4-5 år på starten av 90-tallet, så jeg husker dessverre ikke denne brusen. Men skriver gladelig under likevel, for det hadde vært interessant å smake Jeg er også født i 87, men har likevel smakt/drukket den. Huske blandt annet at i bursdagsbesøket til naboen fikk vi Crystal-Pepsi, med ett eller annet rødt blandevann i (pappaen hannes jobber på polet) Heh..jaja. vi er forskjellige. Kan mulig være at jeg faktisk HAR smakt den, men husker den ikke likevel... Hos meg har det egentlig alltid vært bare EN brus. Coca Cola Lenke til kommentar
Cjap Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er fra 88 og husker den! Så... ingen unnskyldning Skriv inn da folk! Husk; vi trenger DEG! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den der har jeg aldri smakt tror jeg Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ah...Den brusen vekker gode minner. Husker at jeg og en kompis fikk en tier hver til å kjøpe crystal pepsi, det endte med at vi kjøpte en brus hver dag så lenge de hadde den brusen inne, men så plutselig en dag var den borte Det var tider det... Lenke til kommentar
MsTwigi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Melder meg gjerne på jeg... husker den godt... men assa... skriv nå i hvertfall navnet på brusen riktig når du skal hedre den da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Grr, alt for mye stress med PM-sending. Kan du ikke fikse en mer helautomatisk underskriftskampanje? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ikke født på 80'tallet men skriver under likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Heh, siden din er nede pga. for mye trafikk. Lenke til kommentar
Cjap Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) ...jævla dritt Zicohost sire jeg til det jeg kan forresten ikke lage en mer helautomatisk greie da jeg suger i koding hehe.. det vises kanskje på siden Om dere ikke orker skrive PM så bare skiv opp navnene deres her på dette emnet Jeg skriver dere på Endret 28. oktober 2004 av Cjap Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vet ikke hvor seriøst dette er, men du kan jo prøve: PetitionOnline.com. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den het vel ikke Crystal Pepsi i Norge? Jeg har smakt den, men kommer ikke på det norske navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå