PcT Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har en xp2800+ og lurer på om MPen er låst.. jeg går i biosen og kan bevege MPen opp og ned! betyr det at den er ulåst? Kjører den på 200x12.5 og det er luftkjølt, vannkjøling kommer til uka! Hva kan jeg greie? hvis MP ikke er låst kan jeg klokke høyt da? Har et Abit AN7 uGuru Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Multiplier er nok desverre låst... Men du har et svært overklokkingsvennlig HK så du burde komme lang med det... Det spørs på rammen din. Hvilken har du? Hvilket vannkjølings sett har du bestillt da? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser jo ut til at han har klokka den ganske mye da! 2500Mhz er ikke dårlig akkuratt. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har en xp2800+ og lurer på om MPen er låst.. jeg går i biosen og kan bevege MPen opp og ned! betyr det at den er ulåst? Kjører den på 200x12.5 og det er luftkjølt, vannkjøling kommer til uka! Hva kan jeg greie? hvis MP ikke er låst kan jeg klokke høyt da? Har et Abit AN7 uGuru AMD begynte å "superlåse" prosessorer ca. uke 39-40-2003, så du kan sjekke om den er ulåst. Det at du kan bevege MPen opp og ned, betyr ikke nødvendigvis at den er ulåst, så prøv å still den på f.eks 12 x 200Mhz, restart, og så sjekker du med AIDA32, cpuz, eller bare ser hva som da står i BIOS. Hvis det nå står 2400Mhz, er den ulåst! Men uansett, hvis du klarer 12,5 x 200Mhz bør du være strålende fornøyd! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Er fornøyd bare lurte om jeg kunne ta den høyere med vannkjøling? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er fornøyd bare lurte om jeg kunne ta den høyere med vannkjøling? det kan du sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå