wim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg ville ikke ha stolt helt på ASUS sin rekord når det gjelder 3dmarks, hvorfor har de ikke "giddi" å sende inn til ORB? Hallo........ edit : skrivefeil Endret 28. oktober 2004 av wim Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tsja, jeg har ikke noen grunn til å ikek stole på den. Det er ikke en så veldig imponerende score egentig, for et SLI-oppsett. De var jo ikke klokket en gang, så det er nok mulig å presse ut mye mer ytelse fra samme oppsett med litt tweaking. -Stigma Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er da en tråd om dette allerede. Jeg orker ikke høre mer om hvor urettferdig det er i forhold til ATI som bare har ett kort osv.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeez, ta det i den offisielle tråden da vel? Hw.no oppretter alltid en offisiell tråd hvor man kan diskutere artikkelen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=319503 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg