EKTEvingen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg vet dette temaet har vært oppe før, men jeg har ikke funnet noe godt svar. Igår formaterte jeg harddisken og la inn XP... Nå tar svchost.exe rundt 95% AV CPU'n min, og vifta sliter seg ut! Hva er dette? Har noen funnet en løsning på problemet? Og ja, jeg har kjørt adaware, gaobot, blast og Sasser... Kjører prosess expl men blir ikke klokere av det... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Helt klart et virus av en sort... Legg inn dette programmet og eksporter fillisten som den skrive ut. http://www.snapfiles.com/get/procalertpro.html Alternatively, download and install ProcAlert. This program will enable you to save the tasklist (a list with all programs, visible or invisible) running on your system. It'll also list programs not listed in XP CTRL+ALT+DEL list (tasklist). Open it, go through the short setup wizard, and choose Processes|Export... from the menu. Click on the button Export Tasklist, and save the file. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå