butare Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Trenger nytt skjermkort. Ekisterende kort plager vettet av meg med viftestøy. Vet jeg kan skifte vifte men det blir for tungvindt. Skal bruke dette kortet på en annen maskin som står for seg selv. Har en barbone type maskin så det er begrenset med plass (bruker begge ledige kortplassene) Trenger således anbefaling av best mulig skjermkort med stille vifte (så stille som mulig selvsagt) eller med annen kjøleløsning som ikke tar så mye plass. Kan desverre heller ikke ha et kort som krever ekstra strømtilførsel. Prisen spiller ikke så mye. Kortet skal brukes til blant annet spill. Sitter i USA, så kortet blir bestilt her etter anbefaling fra dere. Mvh Jim Endret 28. oktober 2004 av butare Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal du ha et av de dyrere skjermkortene må du nok ha en vifte på det, så da kan det være lurt å titte på denne artikkelen. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er selv på jakt etter stille skjermkort. Er ATI 9600 pro ultimate kortet fortsatt det raskeste kortet med passiv kjøling? Er klar over at disse zalaman viftene finnes, men har ikke plass i ZMAX'en min til de. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 9800 pro eller xt mener jeg finnes i ultimate edition også (men er det uten vifte? ellers så kan du jo bare lese et par skjermkort poster, og høre meningene om lyden til diverse skjermkort Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har 9800 Pro uten vifte (Ultimate Edition) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå