Akamerabruker2004 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har ett Canon G3, og ett CF kort av merket Microdrive, 1GB. Her om dagen tok jeg ut kortet, også satt jeg det inn igjen, men da fikk jeg feilen "Kortet er fult", selv om det ikke var noen bilder på kortet. Så formaterte jeg det, da sto det rart nok Størrelse "3.8mb" Så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få tilbake mitt funkende 1GB's kort, det funket helt fint før.. Takk på forhånd til tips Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvis du har tilgang på en kortleser, bør du prøve å formatere det i Windows. Lenke til kommentar
Akamerabruker2004 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sorry har ikke det, men prøvde remote-shooting nå, og da ser den at det er ett 1GB's kort, men når jeg skyter utenom usb-connection så funker det ikke. Står "Feil i CF-kort" når jeg tar bildet og det lagrer seg ikke. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hvis det ikke hjelper så kjør scandisk med instilling "grundig" på kortet. Lenke til kommentar
Akamerabruker2004 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Har ikke kortleser på shuttle.. Lenke til kommentar
Akamerabruker2004 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Fikk fiksa det! Var 2 pins som var bøyd nede i kameraets kortleser, men fikk bøyd de tilbake på plass. Nå funker det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå