Steezo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei, En kamerat av meg skal en tur over til USA om en måned og skal besøke en felles bekjent. Kan derfor bestille en PC fra en amerikansk web-shop for levering i Chicago. Er det noen som har en web-shop aa anbefalle? Eventuelt en PC? Jeg har vurderer for øyeblikket en Acer 3200 og en Dell 700m Mine krav er: Centrino - Dothan - kan ogsaa muligens akseptere en XP-M loesning dersom jeg faar med integrert traadloest netverk. 512Mb Ram min 40Gb hard-disk (skal gjerne ha en som er minst 5400 rpm) God skjerm Et skjermkort som taaler "Rome Total War" Boer ikke overstige 2 kg Win XP Pro Maks. pris 12000 NOK (1800 USD), men jeg ser gjerne at jeg sparer litt Takker for alle svar. Lenke til kommentar
butare Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei, En kamerat av meg skal en tur over til USA om en måned og skal besøke en felles bekjent. Kan derfor bestille en PC fra en amerikansk web-shop for levering i Chicago. Er det noen som har en web-shop aa anbefalle? Eventuelt en PC? Jeg har vurderer for øyeblikket en Acer 3200 og en Dell 700m Mine krav er: Centrino - Dothan - kan ogsaa muligens akseptere en XP-M loesning dersom jeg faar med integrert traadloest netverk. 512Mb Ram min 40Gb hard-disk (skal gjerne ha en som er minst 5400 rpm) God skjerm Et skjermkort som taaler "Rome Total War" Boer ikke overstige 2 kg Win XP Pro Maks. pris 12000 NOK (1800 USD), men jeg ser gjerne at jeg sparer litt Takker for alle svar. Pricegrabber Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://www.tigerdirect.com Lenke til kommentar
Steezo Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Sonysonysony... Hvilken modell vil du anbefalle? Synes denne prisen paa en ACER 3201 er veldig fristende... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det går ikke ann og linke direkte til modell på www.sonystyle.com , men sjekk ut s270 den kan du konfigurere selv til $1800 (kan gjerne kjøpe med en hjem til meg også ) med readeon 9700 kort. Ellers synes jeg Acer 3201 er rimelig stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå