Gå til innhold

Film: No3 - en skateboard/sykkel film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen var jo grei den.

Litt dårlig klipt.

Synest det var enkelte ting dere viste for mye av og slikt.

Dere kunne tatt vek en del ting og gjort filmen litt "raskere" se den ble litt mer spennende.

Triksa var ok. Eller det var til han skateboard-duden. Han skulle kun brukt de som var fete/ganske fete. Sykkelfyr triksa var ganske fete. Men noen skulle jeg kunne gjort på trehjulsykkel så de kunne dere tatt vekk. Likte hun skateboardjenta. Bruk mer av henne. Hun så god ut..!

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

et tips til dere: ta å zoom pittepittelitt inn når dere filmer med fisheye, sånn at dere får vekk mesteparten av det svarte, blir mye flottere. har selv fishey som gir mye "utringning" og jeg zoomer litt inn og kvaliteten blir bedre. :thumbup:

han ene fyren pleier å skate i vår lokale skatepark i sauda forresten :)

Lenke til kommentar
et tips til dere: ta å zoom pittepittelitt inn når dere filmer med fisheye, sånn at dere får vekk mesteparten av det svarte, blir mye flottere. har selv fishey som gir mye "utringning" og jeg zoomer litt inn og kvaliteten blir bedre.  :thumbup:

Ooh, den støtter jeg. Dessuten: fisheye er gøy, men det blir litt slitsomt, og egentlig oppbrukt, når man bruker det hele tiden. Hensikten med fisheye er å kunne filme ting nærmere. Og i slike filmer som dette vil man filme ting nærme for å få med mer følelse av hva som skjer. Derfor blir det faktisk kjipere å se på enn vanlig når man filmer i "vanlig avstand" med fisheye'n på.

Ellers likte jeg filmen. Kanskje litt mye baklengs- og saktefilm, og lite tempo til tider, men fortsatt absolutt underholdende.

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...