Gå til innhold

Oppgradere A7N8X Deluxe til 2.0


rasputin_g

Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å oppgradere dette kortet med ny BIOS (1008-D.bin) får jeg følgende feilmelding i ASUSUpdate:

 

"The model of BIOS image doesn't match the one of BIOS ROM".

 

Det gjør den såklart ikke, det er jo snakk om en oppgradering fra 1.0 til 2.0. jeg får tilsvarende feilmelding i awdflash, hva skal jeg gjøre? det er ingen override-funksjon i programmet, naturlig nok.

 

jeg har blitt fortalt at kortet kan, og må opp på v2.0 for å kunne kjøre 400Mhz FSB. ser heller ingen info på asus.com.tw om at det er noen hw-forskjell på disse to kortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned riktig bios fra Asus sine sider. Det står spesifisert hvilken biosoppdateringer som hører til hvilke kort (sammenlign pcb-tallet med din egen revisjon) - da vil du kunne skru opp FSB til 200 selv om du ikke har 2.0-versjonen.

 

Funker bra her iallfall.

Endret av Killer-B
Lenke til kommentar

kortet mitt støtter fsb på 400 i hardware, men ikke i (den nåværende) bios, så det er ikke det som er forskjellen. greit at det ikke går å flashe det til 2.0, men jeg kan få 400 mhz fsb.

 

mao; det er ingen forskjell i fsb mellom de to revisjonene. hva er så forskjellen, bortsett fra versjonsnavnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...