ballemann Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 gpu blokk, som også er laget av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Tenk om det funker... Ser pent ut på bilder, men som fy i vireligheten, tror jeg Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Dette er en test. Her er også en godbit. Hvis jeg får dette til. Prøver å legge inn et bilde... Av en radiator. Edit! og flere editer, men så: Fikk det til Snart ballemann sin Endret 6. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 nydelig radiator.. mangler bare en overhaling, så er den så god som ny stå på.. btw, likte gpu blokka di Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 nydelig radiator.. mangler bare en overhaling, så er den så god som ny stå på.. btw, likte gpu blokka di jepps, litt pussepapir, tålmodighet og lakk, og vips.. BLING BLING Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Dette er en test. Her er også en godbit. Hvis jeg får dette til. Prøver å legge inn et bilde... Av en radiator. Edit! og flere editer, men så: Fikk det til Snart ballemann sin legg med en 80mm vifte så folket får se hvor diger den er :p fy steike jeg gleder meg til dette ligger i postkassa mi Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Plass til flere vifter her... :!: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Plass til flere vifter her... :!: Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hahaha hvilken størelse er det på den vifta du har der? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 hahaha hvilken størelse er det på den vifta du har der? 80mm, det er plass til 8x80mm da Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) oj.... ekstremt. hvordan får man plass til en slik en i kabinettet? tar sikkert ikke akkurat så liten plass men trenger jo ikke bruke 8 vifter da, siden det kommer sikkert til å bårke en del... ta heller 3 x 120 mm vifter EDIT: setningen ble ikke helt riktig Endret 6. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 oj.... ekstremt. hvordan får man plass til en slik en i kabinettet? tar sikkert ikke akkurat så liten plass men trenger jo ikke bruke 8 vifter da, siden det kommer sikkert til å bårke en del... ta heller 3 x 120 mm vifter EDIT: setningen ble ikke helt riktig jepps, trokke den får plass nei skal bygge på kabinettet litt da.. Og jeg vet ikke hvilke vifter jeg skal ha på radiatoren.. Får se om pengene strekker til men tror det blir 3x120mm ja =) Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Det greie med en litt stor radiator (denne er ikke ekstrem) er at man kan ha flere (mange) vifter på meget lavt turtall. Da høres de ikke. Denne er 39 x 16cm, den jeg bruker er på 46 x 46cm Stor nok til at jeg kan kjøre to PCer på den, uten vifter hvis jeg vil Endret 6. november 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Det greie med en litt stor radiator (denne er ikke ekstrem) er at man kan ha flere (mange) vifter på meget lavt turtall. Da høres de ikke. Denne er 39 x 16cm, den jeg bruker er på 46 x 46cm Stor nok til at jeg kan kjøre to PCer på den, uten vifter hvis jeg vil o jeah blir godt med mindre lyd fra pc'en.. Nå bråker min som ingen andre sin har en sånn diger vifte, cpu'en min blir jæææævli varm. har en crappy kjøler på men snart blir det WC. gleder meg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 slik blir toppen av kabinettet (nesten) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hm.. er det ikke bedre konsentrering av kjøleløsningen hvis du setter rdielt inntil viftene? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 hm.. er det ikke bedre konsentrering av kjøleløsningen hvis du setter rdielt inntil viftene? jau da radiatoren skal sitte helt inntill viftene ja, har ikke plass til noe annet bare laget det bilder der i all hast, slik at folk skal se hva jeg mener liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå