AskBurle Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er det noen som vet hva fornavnet til MacGyver er? Har lurt lenge på det, føler at mitt forhold til MacGyver kunne blitt litt mer personlig dersom jeg hadde visst dette... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er ikke det bestefaren da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://www.internationalhero.co.uk/m/macguyvr.htm Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk! Nå kan forholdet vårt endelig bedre seg Eeeh, må si jeg ble litt skuffa over at jeg ikke fant det ut selv... Lenke til kommentar
magio Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes å huske at han het Ben jeg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 MacGyver's full name remains a mystery until the final season, wherein a dream sequence reveals it to be Angus. Also, in the last episode, MacGyver learns he has a son named Sean "Sam" Malloy. The father and son ride off into the sunset to begin a life together (and so MacGyver can teach his little boy the myriad uses of the paperclip, surely). Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Angus? Dette skurrer skikkelig i mine ører. Det ville jo vært som om at en skikkelig barsk actionfyr skulle hete Bjarne(det rimer bare ikke). Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 åssen skal jeg vite det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 åssen skal jeg vite det? kanskje fordi du har lest lenger oppe i tråden Lenke til kommentar
dmx Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) åssen skal jeg vite det? kanskje fordi du har lest lenger oppe i tråden ah.. Edit: post 500! Endret 28. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes å huske at han het Ben jeg? Er det ikke det bestefaren heter? Hm... Veldig skeptisk, men gut feelingen min sier det er Ben. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 MacGuver "skulle" egentlig hete noe annet, men når de nærmet seg innspillingen av den siste sesongen (eller et stykke uti) fikk noen en ide (tror det var han som spiller MacGyver, Richard Dean Anderson) om at de skulle bytte det, siden det "opprinnelige" navnet allerede hadde lekket ut til rabiate fans. Så ble det Angus. (Det var også en eller annen grunn til det, men den husker jeg ikke) Sp+ Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Angus? Dette skurrer skikkelig i mine ører. Det ville jo vært som om at en skikkelig barsk actionfyr skulle hete Bjarne(det rimer bare ikke). sammenligne ANGUS med bjarne går ikke. Angus er et helte-navn. ANGUS YOUNG. Trenger jeg å si mer? Det var sikkert derfor. McGyver er AcDc fan! edit: ord delings klubben Endret 29. oktober 2004 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Gaylord er et skikkelig mannenavn. Menn over alle menn heter Gaylord og er stolt av det. Gaylord MacGyver! Endret 29. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Hvorfor sa bestefaren hans, Harry av og til Bud til Macgyver? Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Kan vel ha med ordet Buddy. Bare en gjetning Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Synes å huske at han het Ben jeg? Det er Matloc tror jeg....BRA DEN OGSÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå