chkz0r Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 jeg sliter max med å boote opp WinXP installasjonen min. Det gikk før, men da måtte jeg ha cd'en i stasjonen. Tok jeg ut cd'en stod det bare 'PRESS A KEY TO REBOOT'. Og nå står det det uansett (jeg har installert linux på master disken og winxp på slave.) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Er boot.ini som sliter tenker jeg.. Prøv å rett dette i recovery console, boot opp winxp cden og gå inn i RC og skriv ny mbr og bootsector. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: chkz0r skrev (2002-05-22 15:38):jeg sliter max med å boote opp WinXP installasjonen min. Det gikk før, men da måtte jeg ha cd'en i stasjonen. Tok jeg ut cd'en stod det bare 'PRESS A KEY TO REBOOT'.Og nå står det det uansett (jeg har installert linux på master disken og winxp på slave.) Du må sette ein partisjon aktiv. Dette kan du gjere frå fdisk (både DOS- og Linux-versjonen). mvh., Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå