mikaelt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) på norsk.. der jeg kan lære alt om php fra början av... Endret 28. oktober 2004 av mikaelt Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg er selv ikke kjent med eller har lest noen bøker om PHP, og vet derfor heller ikke hvem som er de store forfatterne når det kommer til dette programmeringspråket, men jeg kan allikevel med god sammvittighet annbefale Oreilly forlaget som generelt har mye bra faglitteratur rundt temaene programmering og web. Oreilly.com/PHP Men mens jeg skriver dette kommer jeg på at Oreilly med liten sannsynelighet har noe på norsk ... norli Lenke til kommentar
torms Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel et alternativ kan være: Webprogrammering i PHP Svend Andreas Horgen ISBN: 82-05-32983-4 384 sider, kr. 328,- -torms Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har sistnevnte bok (fikk den igår), og den ser bra ut! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ta deg en tur på bilbiotek Rart hvor mye du kan finne der :s På Norsk og! Anbefaler Oreilly jeg og.. Har selv bok derifra..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå