Gå til innhold

Lydløs download PC fra bunnen av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Varm luft stiger... Men det er jo en 1,5GHz sempron 2100+ ... og en kjøleribbe spesifisert for minst 3200+ hvis jeg husker rett...

 

Speedfan sier at temp 2 = 46, temp 1 = 29 pluss no dill. Det var 29 grder som lå i trayet og det pleier å være CPUtemp som automatisk blir lagt i trayet, men det er jo fra HK til HK... det er et MSI; noen erfaringer ? Uansett er det jo ikke farlig varmt!

Lenke til kommentar

Den gamle 80GB HDen fra IBM tror jeg må byttes ut. Den "hviner" liksom... den overgår hovedPCen min selv om denne DownloadPc'en står bak ei hylla! Det går ikke... gammel 80GB degraderes til "flytte filer harddisk" :) De to jeg har i hovedPCen 160 + 80 er nemlig så stille og mer enn nok med lagringsplass at jeg flytter over 120GB'en og bruker DownloadPcen enda litt mer som en server :p . Jeg får ikke tid før i morgen eller freda men.... gleder meg til det skal helt holde kjeft ;)

Lenke til kommentar
jeg ble veldig skuffa. virka som et lovende prosjekt, men hva gjør du? gjemmer den bak hylla

Beklager, men det er det den ble lagd for.... ;) . Sorry. Men som jeg diskuterte med en kamerat av meg tidligere i dag, så lurer jeg på om jeg skal bygge et bittelitt større kabinett som gjør HW mer tilgjengelig som jeg kan bruke ordentlig... og dekke stålet med plast... eller no. MEN jeg har ikke nok... nå. Skal prøve å få noe av pappa og lage meg noe å gjøre i jula! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...