Shadow_iX Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hei, Har leita litt etter en slik omformer - trenger en sårt for å få koblet på en volumkontroll i en lydkrets. Phono-Kablene kommer med lydsignalet -> inn i "omformeren" som gjør at man kan koble en Minijack-hann inn. Håper dere skjønner hva jeg mener (mminijack hunn er samme som er på vanlige hodetelefoner til vanlgie gjerne litt eldre walkmans/discmans, sånne som man putter hodetelefonene inn i liten rundt hull til en liten rund pigg/plugg (hann).) det er altså det jeg er på jakt etter her, Minijack-hunn til Phono-Hann (som er vanlige lyd innganger på de fleste forsterkere. Ingen av de lokale sjappene har dette. (har hatt en før, men den er selvfølgelig rota bort.) Hvis du/dere veit om ett sted som selger litt "sære" kabler så si ifra til meg enten her i tråden eller via PM. På forrhånd takk. Edit: Ingen hadde, men jeg fant råvarene til å lage det jeg trengte. Endret 28. oktober 2004 av Shadow_iX Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bra! Var kjekt å lese alt det der. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ingen som tvang deg til å lese, og heller ikke å svare.. Gee.. Lenke til kommentar
agony Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 stikk på hifi, expert eller en annen butikk som kanskje har noen med litt kompetanse, og få de til å lage den for deg. gjort det et par ganger, koster en 100lapp, men er verdt det. Enklere enn å lete verden rundt i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå