Gå til innhold

dårlig kvalitet på xbox kontrolleren??

MaxCPU

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag to kontrollere. Startet med å bruke den ene, etter ca. 1 uke virket kontrolleren "slerkete". Sa tenkter jeg på vibreringssaken.

I starten var det en dempet lyd man hørte men så ble det noen helt andre lyder som legger en demper på kvalitetsfølelsen. Jeg byttet så til den andre kontrolleren og den var mye bedre - i starten! Så ble etterhvert den også litt værre til tider. Så i går når jeg testet den kontrolleren jeg startet med å bruke merket jeg at denne faktisk ikke er helt "god" i forhold til den andre som heller ikke er det. Alikevel er den jeg bruker mest nå mye bedre "lyd" på...

De virker rett å slett ødelagt!

Noen andre som har opplevd dette??

Og NEI jeg gjør ikke noe rart med kontrolleren og har ikke spilt mye Xbox i det hele tatt! Tar godt vare på sakene mine så jeg skjønner ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-22 17:23, lavizh skrev:

1. XBOx suger.

2. XBOx suger enda mer.

3. Kontrolleren til XBOx er alltid dårlig.

4. Kjøp deg PS2/Gamecube.

5. Selg XBOx på gata til 1,- til de fattige
:grin:
6. Lev lykkelig resten av livet!

7. Hva skal du med XBOx når du har en PC fra før ?

Her har jeg med en fyr med intellekt i toppklasse skjønner jeg! Tenker du i det hele tatt over det du skriver? Virker i alle fall ikke slikt. Jaja...får bare synes synd på de menneskene som satt deg til verden og la deg leke videre i lekegrinden din. Får håpe faren din ikke mister den bærbare ned i grinden din lenger så kanskje vi er svitt slike "ms hets" innlegg.

Ha et flott liv videre!

Lenke til kommentar

Jeg har 4 kontrollere, 2 har blitt brukt veldig mye. En ekstremt mye..

Eneste negatvie jeg har merket er at en sticke på 2 kontrollere knirker av og til. Men er bare å smøre litt, så funker det bra igjen. De kunne sikkert vært i bedre kvalitet.. Men det er stor variasjon på kontrollerne i kvalitet tror jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...