savh Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei har et problem på rivatuner, prøver å stille opp core speed. Pila som viser org 300 flytter seg til 350 å får testa og lagra, men når jeg sjekker speed så er den fremdeles på 300 men memory clock er oppe på det jeg stilte den på. Noen som vet hvorfor? Etter reboot så viser pila 350, men på grafen i rivatuner er den fremdeles bare 299.98 mHz SavH Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har du innstalert coolbits? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du må sjekke noen instilinger i samme vindu som du klokker i, der det står at du skal lagre dette i Windows boot og diverse. Også trykker du seff "bruk/apply" før du trykker OK, så skal det bli lagret. Det blir det på mitt ihvertfall. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) du må trykke på test speed før du bytter tror jeg da Wee over 200 innlegg Endret 28. oktober 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 tja.. stiller du på core @ 3d, så må du stille på core @ 2d og for å se effekten mens du er i windows. ( begge bør helst stå på samme, da skjermkort ikke liker å måtte skifte mellom frekvenser hele tia ) Lenke til kommentar
savh Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Takk til vizla =) Satt alt likedan nå, funker som bare det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå