Rufati Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har en MX500 som jeg bruker på PS\2 porten min. Så en tidligere som spurte, men fant ikke noe svar. Er dette ut? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hehe, ja det er ut. Detta virket spennede. , synd jeg ikke sitter på min maskin nå! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Synd jeg har trådløs mus.... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jammen, jeg finner ikke dllcache, som skal være i system32 mappen? noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Simi Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 jammen, jeg finner ikke dllcache, som skal være i system32 mappen? noen som kan hjelpe?? Gå inn på explorer, vertøylinje > tools > folder options > view > trykk på show hidden files and folders, dllcache mappen vil nå være synlig i system32 mappen. Jeg har nettopp tweaket min ms 3.0 til 500 hz, funket helt fint får mg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har modda min Dual Optical til 500 hz... Var litt uvant i CS. Får opptil 525 hz i Mouserate- S... Sikkert kjempebra Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Satt den opp til 500 på min IME 4.0 nå, men merker ikke forskjell. Hvor kan jeg sjekke hvor mange mhz den egentlig er på? Endret 6. november 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) jeg finner ikke DLLCACHE mapen under system32, (ja har enablet sånn at jeg ser alle skjulte filer) men finner den fortsatt ikke... er den kun synlig i SAFE-mode eller? ahh.. takk agjell trodde de mente at jeg bare skulle ta av "vis skjulte filer" problemet løst det funket men no skal jeg teste i CS Endret 6. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
agjell Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) jeg finner ikke DLLCACHE mapen under system32, (ja har enablet sånn at jeg ser alle skjulte filer) men finner den fortsatt ikke... er den kun synlig i SAFE-mode eller? skriv det inn manuelt i adresse-linjen da: C:\WINDOWS\system32\dllcache du har sikkert glemt å ta bort haken ved "Hide protected operating system files" Endret 6. november 2004 av agjell Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Klarer ikke HELT å komme på hvordan man starter i "safe mode".... Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kommer litt ann på hva slags hovedkort du har tipper jeg, men jeg tror du skal komme til 'Avansert oppstart' eller noe sånt hvis du trykker F8 under oppstarten. (Før den loader Windows) Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hmmm, ok - safamoden er fiksa men: 7) Copy the now edited usbport.sys to c:\windows\system32\drivers AND c:\windows\system32\dllcache ( hidden folder ) Ok, tenker jeg, her er det valgmuligheter. Det står ikke, men jeg antar man fjerner orginal fila "usbport.sys" før man legger inn den modda versjonen? Det gjorde jeg. - og en annen liten ting: c:\windows\system32\drivers er ikke EN mappe, men TO. Under "drivers" har jeg to mapper: "disdn" og "etc" - hvor skal man legge modden? "disdn" var tom, så jeg la modden i "etc" - der var det i alle fall noen filer fra før. Så, det har JEG gjort. Og det er sannsynligvis ikke riktig, for jeg kjører på 125 hz som før med min MX510 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Toriamos: da har du gjort feil... du skal legge den inn i system32 drivers... IKKE inn i disdn eller etc, den skal bare ligge i mappen der og erstatte den usbport.sys som er der fra før.. PS:CS gikk som en drøm med 250hz fixen til intelli 3.0 Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Takk for det! Funker nå. Ligger rundt 450 hz - meeeen synes ikke jeg merker noe i spill - artig lell. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 funker det til microsoft explorer 4 eller er det kun til logitech mus Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 har ikke lest alt i tråden men jeg ser det er endel som spør om ime 4. grunnen til at man ikke får 500\250 hz med den er at den rett og slett ikke gør høyere enn 125 hz vet ikke hvorfor Microsoft har laget den slik men Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg har ingen usbport.sys i C:\WINDOWS\system32\dllcache, kun i C:\WINDOWS\system32\drivers. Pussig. Vel, whattahell, prøve uansett. Slenger inn en usbport.sys for 500Hz i dllcache oxo. EDIT: Joda, funker glimmrende! Har ~499 nå. Søtt! =) Endret 7. november 2004 av Rufati Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Min MX510-mus kjører nå på 250Hz. Gidder ikke å gå opp til 500, mest fordi 250 var veldig behagelig, og flyten i spill ble litt bedre. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ah. Dette så gøyalt ut. Får overklokke MX510-en min når den kommer i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå