V!king1 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 min copperhead er på 200hz uansett hva jeg gjør Til de som ikke viste det så skal denne musen kunne stilles på 1000hz uten noe tweak Lenke til kommentar
larswey Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 du bruker vel ikke PS/2 porten?? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Razer støtter ikke PS/2 i det hele tatt på alle nyere modeller. Kun USB. Tror Viper var den første USB-only musa de laget. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 min copperhead er på 200hz uansett hva jeg gjør Til de som ikke viste det så skal denne musen kunne stilles på 1000hz uten noe tweak 5021495[/snapback] Tror det var noe klabb med razern, sånn at den reporta lavere enn det den faktisk oppdaterte i sekundet. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 larswey: nei, bruker usb. geir: får håpe det. men er litt merkelig at en kompis med diamondback har "twaka" den til 500hz, noe som den også viser i mouse rate checker Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg gjorde nettopp dette, og nå er musikken helt fæl. Jeg hadde kun Mus plugga i av USB produkter. Det er USB Headsett. Hva kan ha skjedd? Jeg satt den til 500hz NOTE : Det er kun med USB headsettet alså, så er alle portene overklokka? jeg plugga ikke ut tastatur og headsettet før en liten stund før jeg limte inn de nye Usbport.sys filene. Må jeg starte med bare mus koblet til? Endret 28. november 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå