Gå til innhold

Bedre respons fra musa ved øking av usb-port HZ!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Brukte dette programmet for en uke siden, og kan si det er veldig brukervennlig.

Bare følg de 3 enkle trinnene og voilà, ny mouserate.

Vet ikke om jeg vil anbefale 1000Hz for noen.

Tør ikke prøve selv ihvertfall.

Fikk ikke testa hvor bra det ble da jeg har en jallamus fra hælvette.

menmen... Henter en ny mx510 på posten på mandag :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg vil anbefale 1000Hz for noen.

Tør ikke prøve selv ihvertfall.

Fikk ikke testa hvor bra det ble da jeg har en jallamus fra hælvette.

menmen... Henter en ny mx510 på posten på mandag :p

Har du turt å prøve 1000 Hz´en nå? fUnc´er det?

Lenke til kommentar

Hehe :p Har ikke turt det ennå, men er jævli fristet da jeg klart merker forskjell mellom 124Hz og 500Hz. Denne (lange) tråden nevner noen som fikk ødelagt usb-portene på 1000Hz. Men det var jo på en annen patch e.l... Kanskje vedkommende hadde gjort noe feil?

Det virker jo ufarlig når programmet gjør alt for deg,

Noen som tør prøve??? anyone??? Har vi en modig sjel på forumet???

Lenke til kommentar

Hehe.....har ikke lyst til å smashe USB-portene mine, i allfal ikke før jeg får ny-kabinettet mitt ---> en Lian Li6277 :love:

Men jeg har et gammelt Kt7a HK som kan fungere som crash test dummy ......

Melder ifra hvis alt sprenges til fans :!:

Edit: hmm....hvor la jeg nødmusa :hmm:

Endret av Mjauritz
Lenke til kommentar

omg plz whine. dette er helt trygt. ingen ting kan bli ødelagt!!!

noen hadde fått usb portene deaktivert eller noe, så de la inn chipset drivere og alt funka igjen. mx500 og 1000hz funker fint på hvilken somhelst maskin. jeg har diamondback med 500hz og ser egentlig ikke grunnen til å øke mer.

det som KAN skje, er at andre komponenter som bruker usb, kan få det vanskelig å kommunisere, siden de ikke er bygd med tanke på 1000hz, men dette har altså ikke skjedd enda, og da er det bare å skru ned hertz.

Lenke til kommentar
crash test dummy ......

:lol::lol::lol:

Ok stOff3r... Det var det jeg ville høre. :thumbup:

Noen som har gjort noe feil/ deaktivert portene/ og sprer frykt blant sånne som meg.

Har ingenting annet en mus som bruker usb-port så det skulle vel gå greit.

Men du mener likevel det ikke er noen vits?

Vil jeg ikke merke forskjellen?

Mellom 125 og 500 var den stor, nemlig!

Men skal uansett ha det i bakhodet, skulle jeg finne på å plugge i flere komponenter via usb.

Lenke til kommentar

Prøvde denne "fiksen" på Intellimouse Optical 1.1 musa mi, og kan si at det ødela hele musa.. Alt ble ekkelt og var umulig å spille cs med den

:sick:

Nå hadde jeg derimot en Microsoft mus, så vil ikke anbefale andre med microsoft mus å prøve :no:

Edit: Byttet jo seff bare tilbake etterpå da :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
kjører sweet på 500 hz her nå med razer.

Men du har ikke prøvd 1ms? Leste noe i hw-testen om at det gikk greit. Kan vel i teorien ikke ødelegge noe kan man det? Er jo bare oppfriskningsraten som økes.

Edit: Fant igjen testen av Razer musa. Hardware.no har testet 1000Hz (1ms) på USB-portene med den musa i WinXP og det funker utmerket.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Prøvde denne "fiksen" på Intellimouse Optical 1.1 musa mi, og kan si at det ødela hele musa.. Alt ble ekkelt og var umulig å spille cs med den

:sick:

Nå hadde jeg derimot en Microsoft mus, så vil ikke anbefale andre med microsoft mus å prøve :no:

Edit: Byttet jo seff bare tilbake etterpå da :p

Pffff... dummeste jeg har hørt, jeg har samme musen, og det blir mye mye bedre (jeg kjører på 500MHz). Ikke har CD-brenneren min noen problemer med den nye frekvensen heller (ekstern USB-brenner).

Lenke til kommentar
Jeg får ikke kommet inn i "Safe-mode" i windows. Er det noen andre måter enn å fikse det i BIOSen ved oppstart? Det funker rett og slett IKKE for meg :hmm:

:dontgetit:

Hadde problemer med [ komme i safe-mode selv.

Klarte ikke å trykke f8 i rett øyeblikk.

Så jeg bare restartet og pepra løs på f8-tasten fra første stund, og da funka det. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...