Gå til innhold

Bedre respons fra musa ved øking av usb-port HZ!

Anbefalte innlegg

programmet en person her leiter etter er vel ps2rate? som selfølgelig bare fungerer på ps2, men vi har da converters:) jeg skal senere teste om dette vil få min intellimouse 4.0 over 125 hz.

Jeg har testa ps2rate men jeg får denne feilmld når jeg skal endre frekvensen:

ps2rate.feilmld.gif

Men fila ligger vitterlig i samme mappe, som dessuten ligger på systemdisk, om det har noe å si...noen kloke hoder som vet hva som er galt?

EDIT: Dumme meg, ps2rate er visst ikke kompatibelt med xp. Men raten kan lett forandres i museegenskaper...duh...

La forresten merke til at sensitiviteten går opp når man øker frekvensen. Naturlig nok, siden antallet signaler fra musa øker. Jeg doblet frekvensen fra 100 til 200, så jeg måtte halvere sensitiviteten i CS:S...var litt forvirra med en gang, da :D

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette vits når man har en razer diamondback? Har allerede økt fragraten min med noen 100% bare ved å gå til denne fra MX510... Vil denne musen kunne bli stort smoothere egentlig?

jeg har diamondback med 250hz. kjøpte den etter at jeg skrudde opp så jeg aner ikke om det er noen forskjell. men det er uansett bedre med mindre responstid og det tar 1 minutt å fikse så ser ingen grunn til å la være.

Lenke til kommentar
http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip siden funker ikke hos meg! Jeg trenger denne filen sårt!

Kan noen hjelpe meg å finne den... Google fant den ikkje :(

EDIT: Nå gikk ikke å laste opp filen da den fakka limiten på filvedlegg er endra til bare 256k :thumbdown::nei:

Nå har vi den lastet opp på bunnen av side 2, her ;)

Hz måler verktøyet må du da finne seperat.

Er det samme fil som denne her dere har lastet opp på side 2?

http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip

Har windows 2000 og da er det vel den fila som er i linken som jeg må bruke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...