angry_norwegian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) programmet en person her leiter etter er vel ps2rate? som selfølgelig bare fungerer på ps2, men vi har da converters:) jeg skal senere teste om dette vil få min intellimouse 4.0 over 125 hz. Jeg har testa ps2rate men jeg får denne feilmld når jeg skal endre frekvensen: Men fila ligger vitterlig i samme mappe, som dessuten ligger på systemdisk, om det har noe å si...noen kloke hoder som vet hva som er galt? EDIT: Dumme meg, ps2rate er visst ikke kompatibelt med xp. Men raten kan lett forandres i museegenskaper...duh... La forresten merke til at sensitiviteten går opp når man øker frekvensen. Naturlig nok, siden antallet signaler fra musa øker. Jeg doblet frekvensen fra 100 til 200, så jeg måtte halvere sensitiviteten i CS:S...var litt forvirra med en gang, da Endret 29. desember 2004 av o-haavard Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) I oppstarten står det: "Kan ikke finne driverens startpunkt} \SystemRoot\System32\Drivers\USBPORT.SYS-enheitsdriver kan ikke finne startpunktet IoCsqLnitialize i driveren ntoskrnl.exe" Må nok frem med DOS og få den gamle fila tilbake. Endret 29. desember 2004 av zorm Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er dette vits når man har en razer diamondback? Har allerede økt fragraten min med noen 100% bare ved å gå til denne fra MX510... Vil denne musen kunne bli stort smoothere egentlig? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er dette vits når man har en razer diamondback? Har allerede økt fragraten min med noen 100% bare ved å gå til denne fra MX510... Vil denne musen kunne bli stort smoothere egentlig? jeg har diamondback med 250hz. kjøpte den etter at jeg skrudde opp så jeg aner ikke om det er noen forskjell. men det er uansett bedre med mindre responstid og det tar 1 minutt å fikse så ser ingen grunn til å la være. Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Uansett om en mus har 20 000 dpi så er det mulig å merke forskjel, da dpi og hz har ingen forbindelse Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Ok, jeg hører hva dere sier får evl titte på linken da. Merket også at det var "gull" USB på den. Har dette noe å si for overføring, slik som det har med kabelplugger etc.? Endret 3. januar 2005 av Martin A Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip siden funker ikke hos meg! Jeg trenger denne filen sårt! Kan noen hjelpe meg å finne den... Google fant den ikkje Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok, jeg hører hva dere sier får evl titte på linken da. Merket også at det var "gull" USB på den. Har dette noe å si for overføring, slik som det har med kabelplugger etc.? Nei det har ikke en driiit å si Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip siden funker ikke hos meg! Jeg trenger denne filen sårt! Kan noen hjelpe meg å finne den... Google fant den ikkje EDIT: Nå gikk ikke å laste opp filen da den fakka limiten på filvedlegg er endra til bare 256k Endret 3. januar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip siden funker ikke hos meg! Jeg trenger denne filen sårt! Kan noen hjelpe meg å finne den... Google fant den ikkje EDIT: Nå gikk ikke å laste opp filen da den fakka limiten på filvedlegg er endra til bare 256k Nå har vi den lastet opp på bunnen av side 2, her Hz måler verktøyet må du da finne seperat. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip siden funker ikke hos meg! Jeg trenger denne filen sårt! Kan noen hjelpe meg å finne den... Google fant den ikkje EDIT: Nå gikk ikke å laste opp filen da den fakka limiten på filvedlegg er endra til bare 256k Nå har vi den lastet opp på bunnen av side 2, her Hz måler verktøyet må du da finne seperat. Er det samme fil som denne her dere har lastet opp på side 2? http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip Har windows 2000 og da er det vel den fila som er i linken som jeg må bruke? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fra quakeworld.nu: "Windows 2000 users can use http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip to get up to 1000hz on supporting mice." Har noen denne fila? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jeg rara de filene jeg har akkurat nå. der er en guide, HEXworkshop og program for å se hz LINK!!! EDIT: Da er det vel XP denne er beregnet på... This tweak requires SP2. stod det... Endret 3. januar 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Fant fila! Google SUGER Brukte yahoo.com usb hz tweaker for Windows 2000 Endret 17. oktober 2005 av Nizzen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Med ett tastetrykk og en utplugging av musa av usbporten for deretter sette musa inn igjen var min Razor DB på 500 hz! I windows 2000 vel å merke! Så lett kunne det altså gjøres! Lenke til kommentar
flai Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvofor ikke uten sp2?! *grr* Noen som vil mekke en for meg? mx500,xp uten sp2, bruker usb Lenke til kommentar
emphi Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kjører min MSIE 4 med PS/2 overgang men ligger på bare 82 Hz selv om jeg setter til 100 og 200 i museinnstilingene i Device Manager. Noen ideer?! -HP Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det er jo en USB tweak da, så det hjelper jo fint lite å ha den i PS/2 porten Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Nå har han ikke utført tweaken heller, men bare økt til 200 hz med ps\2 manuelt. Denne musen er låst, og det har derfor dessverre ingen betydning om man setter opp hz enten på USB eller ps\2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå