atlef Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) 1. og fremst MX-serien til Logitech. Øk responsen på usb musa di fra 125hz - 500hz. Ser og ut til å fungere på andre typer usb mus. Sjekk Spice up your MX mouse for detaljer. Gjøres på eget ansvar. Retter en takk til d'RaZiel for "hacket". Legger og til at programmet nLite (se sig.) kan nå utføre dette uten noen form for hex redigering og har selv testet dette på min MX500 med hell. Ta også en titt på USB Mouserate Switcher 1.0 som Mjauritz har funnet frem til. En kort beskrivelse: USB Mouserate Switcher lets you enforce a mouse polling rate of 250Hz (4 ms), 500Hz (2 ms) or 1000Hz (1 ms) and lets you restore Windows' original "usbport.sys" (8 ms) if needed. Edit: Ryddet litt opp. Mvh Meg. Endret 22. januar 2005 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hoy! Er dette som PS/2 rate "back in the good ol' l337 days", men bare til USB? Skal like å se MX1000 gutta teste dette K Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Noe av det samme ja, PS/2 hastigheten kan en justere med nyere mus også, til og med usb mus, hvis du benytter deg av USB-PS/2 adapteren. Det virker dog som om dette trikset ikke hjelper på trådløse mus, siden mottakeren/senderen kun jobber med 125hz uansett hva du gjør. Mvh Meg. Lenke til kommentar
klo Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Er dette sikkert da? Kan ikke usbporten bli ødelagt? Har det noe innvirkning på andre usb enheter, ekstern hd f.eks? Leste ikke gjennom så mye på den linken men folk virka veldig usikkre der.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tror jeg holder meg unna Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg óg. Har ikke mye tro på det der... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Jeg testa 500Hz fiksen! Det er smooth som bare juling med min gode gamle trofaste MX500. Det virket også helt fint med min gamle Dual Optical I Spill har du en mye glattere og mer responsiv kontroll. For FPS gamers er dette et "must have" (men du er pwned om du har trådløs mus ) Edit: Dette var så fett at jeg bare må anbefale det! Edit:Gruppepress her på forumet har fått meg til å bytte ut HW.no's "merke" med et langt penere et :!: K Endret 29. oktober 2004 av Krapfoss Lenke til kommentar
phanti Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dette fungerte dårlig for meg, sitter på laptop, og hadde ikke noen katalog kallt dllcache. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg testa 500Hz fiksen! Det er smooth som bare juling med min gode gamle trofaste MX500. Det virket også helt fint med min gamle Dual Optical I Spill har du en mye glattere og mer responsiv kontroll. For FPS gamers er dette et "must have" (men du er pwned om du har trådløs mus ) Dette var så fett at jeg bare må rappe HW.no's "ANBEFALES" merke. Håper de kan tilgi meg K Du kan jo ikke bare bruke den logoen selv om du synes fiksen er bra... Logoen er ett kvalitetsstempel, og at andre en hardware tar denne i bruk er derfor ikke bra i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ...Du kan jo ikke bare bruke den logoen selv om du synes fiksen er bra... Logoen er ett kvalitetsstempel, og at andre en hardware tar denne i bruk er derfor ikke bra i det hele tatt.. Det var en spøk!! Hvorfor må alle ta slikt så seriøst? På den annen side... Det er ikke alle som mener at HW.no's tester er å regne som et "kvalitetsstempel" men K Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du burde fjerne den uansett hva du mener. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Pysegutter! K Edit: jeg mente rævslikkere :!: *Advarsel utdelt* Endret 9. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 uansett,når du kaller dem det, så kommer du til å bli skjellt ut selv... Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg har en MX500 mus her som jeg ville testa 250hz på.. men jeg skjønner ikke driten av dette Hex tullet så jeg får ikke gjort det..kan ikke noen av dere fixe disse filene så vi kan laste ned? Logitech MX 250hz Mousefix Logitech MX 500hz Mousefix om dere skjønner tegninga.. På forhånd takk;) mvh B0rre Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 uansett,når du kaller dem det, så kommer du til å bli skjellt ut selv... Jeg prøvde å dra en liten spøk, også begynner folk gå offtopic-leke-forum-wannabe-politi mot meg. Sånn fortjener litt hets tilbake K Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Noen som gidder å poste en ferdig 500hz fil? Orker rett og slett ikke å lete igjennom hele fila etter hex. Jeg fant, jeg fant: usbport.rar Endret 29. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er Mx510 kanskje ikke bra nok fra før? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er Mx510 kanskje ikke bra nok fra før? Musa i seg selv er bra nok den... Det er bare overføringa inn til PC'n som er mulig å øke en del. K Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har selv den 500 hz patchen og må si den fungerer ypperlig. vil ikke anbefale og laste ned en sånn patch. dette er noe du MÅ gjøre selv. så lenge det ikke er egne patcher ute for windows xp, sp1 og sp2 da uspport.sys er forskjellig i disse. folk med MS mus kan forresten dra usb porten helt opp til 1000 hz:D 125 hz = 8 ms delay. 250 hz = 4 ms, 500 = 2 ms og 1000 = 1 ms Endret 29. oktober 2004 av Seserr Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kan rapportere at min Logitech Dual Optcal nå drar ca. 460 HZ med 500-patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå