GolfBag Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/25/412347.html Håper denne mannen blir hennrettet. (les artikkelen hehe, se sammenhengen, og le høyt) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kan ikke skjønne hva som var morsomt med dette. Usmakelig, rett og slett. Det er ikke engang tragikomisk. Slikt skal rett og slett ikke spøkes med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 haha synes det er usmakelig å synes det er morsomt Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Åja dere tar den ikke... vel la meg forklare. Personen med gullkornet mener at mannen bør få dødsstraff og startet en tråd med dette, kan dere skjønne hvorfor det blir litt vanskelig med dødsstraff akkurat her? Fordi mannen allerede er død. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Greit, skjønte litt mer nå... Men jeg syntes allikevel dette er et emne man ikke bør spøke med Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Dette er ikke morsomt, dessuten så skal man være forsiktig med slike saker. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Til og med jeg som pleier å synes at syke/usmakelige ting er moro klarte ikke å grave fram humoren i dette Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 hadde det vært en ren selvmords-sak hadde jeg kanskje trukket på smilebåndet, men dette var ikke morsomt. not by a long shot... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 skjønte at han var dau og greier og at han sa at han måtte henrettes. Jeg liker selvpåført skade og sånt, men det er grenser! Går ikke rundt å spøker med det og ler av det i ettertid Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 skjønte at han var dau og greier og at han sa at han måtte henrettes.Jeg liker selvpåført skade og sånt, men det er grenser! Går ikke rundt å spøker med det og ler av det i ettertid What the hell ? Tror du sa altfor mye her altså. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 For det første var dette ikke morsomt på grunn av vold eller død, men på grunn av at personen jeg quotet først presterte å starte en tråd med link til en nyhet som han ikke hadde lest grundig nok. For det andre er dere noen syke PK-ræver som i det hele tatt klarer å tro at jeg synes at det var morsomt med selvmord og drap. Terminologi: PK - de Politisk Korrekte - folk som strør rundt med påstander de oppfatter som politisk korrekte uten at de egentlig har satt seg grundig inn i situasjonen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 skjønte at han var dau og greier og at han sa at han måtte henrettes.Jeg liker selvpåført skade og sånt, men det er grenser! Går ikke rundt å spøker med det og ler av det i ettertid What the hell ? Tror du sa altfor mye her altså. misforstå meg rett, liker for eksempel jackass, spess når man er litt overtrøtt, men ikke se folk brenne bena sine, kutte av fingern for så å suge på den og sy den på igjen (har ikke sett dette) Hvis jeg har misforstått deg er det fordi jeg ikke er helt med idag Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 om du ser bort fra det virkelige innholdet i artikelen, så er det ganske morsomt faktisk... Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 synes absolutt trådstarter har funnet et gullkorn. Galgenhumor er bra. Jeg synes ikke man kan la være å spøke om døden bare fordi det er noen som har dødd. Det å spøke om forskjellige emner gjør at de ikke er så skummel når du tenker på det senere. Alle skal nå dø en gang så jeg synes man får ta det med godt humør, å gjerne spøke litt rundt det emnet. Lenke til kommentar
ReWinD Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/25/412347.html Håper denne mannen blir hennrettet. (les artikkelen hehe, se sammenhengen, og le høyt) jeg synest faktisk dette var morsomt. Dere har rett i at men ikke skal spøke med at noen tok drap ei jente på 16år og deretter så tok selvmord, men det er jo ikke det som er poenget heller! Poenget er jo at noen fekk seg til å sei at han som drap jenta skulle blitt henretta..! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Morsomt, anyone...? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/10/25/412347.html Håper denne mannen blir hennrettet. (les artikkelen hehe, se sammenhengen, og le høyt) Ha ha ha virkelig morsomt Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg trakk på smilebåndene Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Jeg trakk på smilebåndene Ingen her har vel beskyldt deg for å være smart? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg trakk på smilebåndene Ingen her har vel beskyldt deg for å være smart? Nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg