xanth0s Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hey lurer på om det er noe norske Webshopper som fører Silverstone kjøler Som den på bilde Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spør butikker som Microplex, 3Dfxcool og Netconnection først. Hvis du må spørre her, så spør i Webshop- og butikkdiskusjoner eller Kjøling - Luft. Snålt design på kjøler forresten Det er ikke en vannkjøler? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er plass til 2 vifter på den (som jeg kan se.. ) så tviler på vannkjøling.. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er en heatpipe-kjøler (les opp på temaet hvis dere ikke vet hva det er), kunne minne om designet til Shuttle's XPC'er , bare større. Og _ammaZ_ , vannkjøling trenger vanligvis også vifter... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er en heatpipe-kjøler (les opp på temaet hvis dere ikke vet hva det er), kunne minne om designet til Shuttle's XPC'er , bare større. Og _ammaZ_ , vannkjøling trenger vanligvis også vifter... er fullstendig klar over at vannkjøling ofte trenger vifter.. vet også hva heatpipe er, men som jeg skrev; "plass til 2 vifter på den, som jeg kan se" ergo.. jeg ser at det er en luft-kjøler, noe som jeg påpekte når kennethdammyr spurte om det var en vannkjøler.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Feilpostet, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg