lars68 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hei! jeg bare lurer på om du kan F.eks bestille en Xecuter3 Modchip, og så kjøpe spill fra utlandet og spille de F.eks fra Amerika? til min xbox Og legge de inn på Harddisk! Endret 28. oktober 2004 av lars68 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ja, du kan spille spill fra andre regioner på en moddet xbox. De fleste spill kan også legges inn på harddisk på en enkel måte, mens andre har en kopibeskyttelse. Da er det ikke fult så enkelt. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Men altså, jeg har sett at noen Xbox-Live spill som ikke kommer ut på Live i Europa! F.eks Madden2005 det kommer ut sefølgelig, jeg bare lurer på da hvis det går ann å legge det spillet inn på harddisk , og spille Live på et Live spill som bare skal egentlig være i amerika! Lenke til kommentar
roolf Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du kan ikke spille live når mod-chippen er slått på. (Dvs. du kan nok for en kort stund men så blir xboxen bannet.) Siden mod-chippen må være slått på for å kunne spille et spill som ikke er PAL (europeisk), kan du heller ikke spille Live med spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå