LtdEdFred Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Dette skjer bare plutselig. Virker ikke som noe spesielt "treggrer" det. Jeg kan høre på musikk eller spille. Lyden kuttes som om jeg trykker på mute. Går jeg ut av spillet og prøver å spille av en mp3 fil starter den ikke. Jeg dobbeltklikker på den igjen men den dør ut (den kommer til 1 sek [fortsatt uten lyd] for så å bare stoppe). Hvordan kan dette ha seg? Jeg har et Aureal Wortex 8830 lydkort. Det skjer ikke ofte så det ekke noe som MÅ fikses, men lurer på hva som skjer. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Har opplevd d samme. Eneste løsning var å reboote, og da funka d fint igjen. Aner ikke hva som forårsaka d, men heldigvis har problemet gitt seg nå hvertfall... Kan jo prøve å reinstallere driverne, bare for moro skyld... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Jeg trenger også bare å reboote. (Visste det fra før), men lurer på hva som forusaker det Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 har samme problem. kjenner ikke det lydkortet, men jeg har et soundblaster til 100kr selv. så enten: 1. nye lydkortdrivere 2. ny winamp 3. du har et møkk lydkort som meg og burde investere i et nytt, kanskje du har en veldig varm pc? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 15:42, cdguru skrev:har samme problem. kjenner ikke det lydkortet, men jeg har et soundblaster til 100kr selv.så enten:1. nye lydkortdrivere2. ny winamp3. du har et møkk lydkort som meg og burde investere i et nytt, kanskje du har en veldig varm pc? 1. Den helvetes driver sida er konstant nede :sad: 2. Det er ikke bare Winamp lyden kuttes i. Andre spill, samme spill og i Musicmatch er lyden borte 3. Møkk? det er da ikke så værst. Kosta jo 600,- Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 AUREAL gikk konkurs for en tid siden.(CREATIVE kjøpte restene) Og derfor lages det ikke nye offisielle drivere lenger. Men det lages fortsatt uoffisielle drivere som finnes på http://www.vortexofsound.com Jeg hadde et Aureal Vortex 8810 tidligere, og hadde samme problem som deg. Løsningen for meg var å kjøpe et nytt CREATIVE Soundblaster LIVE! kort som fungerer utmerket! Kostet meg bare 398 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå