objorkum Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 http://itpro.no/art/6950.html :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Klasse! I respons til foreldrenes krav, konfigurerte skolen sine programmer til å blokkere alle internettsider som omhandlet PHP. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det der er faktisk noe av det morsomste jeg har lest i hele mitt liv den siste timen! Lenke til kommentar
FunC Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Da journalistene kontaktet Brett fikk de denne kommentaren: "Jeg aner ikke hva i helvete det er som skjer, men utviseslsen gir meg mere tid til fragging! Yoho!" ROFL :!: Lenke til kommentar
Stream Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Tok tydeligvis over 4 år for ITpro-folkene å oversette artikkelen til norsk. http://bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) :!: Dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge :!: Det kan tilogmed være en PHP web-ring som opererer i skolegården XD Endret 28. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 På høgskolen i Bergen er det flere av lærerene som driver med PHP! Han vi hadde i systemutvikling for web mener PHP er bedre enn ASP. Jeg har aldri prøvd ASP, men slik jeg tolket det var det nærmest djevelens verk, så da må det i alle fall være mye farligere enn PHP. Jeg har for så vidt sluttet med PHP, brukte det over en periode på noen uker i forbindelse med en semesteroppgave, men etter at den var levert fant jeg ut at jeg klarer meg bra til daglig uten PHP. Jeg tror ikke jeg har tatt skade av å bruke PHP, men det er klart at jeg kommer til å holde meg unna det for all fremtid. For øvrig synest jeg det er trist at jeg blir tvunget til å bruke PHP for å fullføre studiumet mitt. Menmen... Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hmmmm ble tidligere denne uken utvist Tok tydeligvis over 4 år for ITpro-folkene å oversette artikkelen til norsk. http://bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html Finner de på nyheter eller. Det e jo tydligvis 4 år siden han ble utvist, ikke tidligere i uken. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Datoer er det liten vits i å henge seg opp i når dette tydelig er en oppdiktet vandrehistorie. Google litt på navnet "Clyde Thurlow" (som visstnok var rektor på skolen), og du vil finne stort sett bare treff på humorsider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 HAHAHHAHAHHAAHA :!: :!: :!: :!: :!: :!: Noe av det beste jeg lest på lenge Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 *DørAvLatter* Fantastisk morsomt! Hadde vært digg om noe sånt hadde skjedd i Norge.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Haha, for noe teite greier Lenke til kommentar
robgar Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er kjent at mange brukere begynner med Perl og går over til det mere kraftige PHP. Er det ikke motsatt?? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 robgar: det meste med den artikkelen er nok litt bakvendt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Den var morsom!!! Hva skjedde videre? Endret 3. november 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 skal høre mye rart før øra faller av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå