Conan_Warrior Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har et problem med min data. Når jeg skruer den på så lager den 2 oppstartslyder og blir etterfulgt av mange pip etterpå. EKS: pippip-------pippippippippippippippippippippip... Jeg tror at det er RAM'en siden jeg prøvde å klokke den litt. Hardware: AMD Athlon XP 2200 @ orginal Abit KD7-S IBM 13,5 gb , WD 40 gb Q-Tec 450W Apacer 512mb 3200 RAM pc 333 @ 400 Jeg takker for alle svar og takk for tidligere hjelp! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Resett BIOS og klokk den litt mindre... å ta hoppet direkte til 400 fra 333 er vel ikke all verdens lurt. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Skjermen er helt svart uansett. Jeg har prøvd å resettet bios, tatt ut og inn batteri, prøvd alle minne-slots, kjøre uten CPU-disk-ram... Jeg har altså prøvd det meste men ingenting skjer bare at den piper, skjermen skruer seg heller ikke på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Pipingen er ment som en feilmelding. Sjekk manualen og finn ut hva pipingen betyr. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan virke som om RAM eller CPU ikke står skikkelig i. Du kan også forsøke å holde INSERT-knappen inne når du skrur på PCn - selv om jeg tror det er noe kobling som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå