Stette Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg holder på å modde XBox'n min, men har et problem.. Jeg hadde alt oppe å gå helt til jeg kopierte over det første spillet. Jeg prøvde å spille det, men det gikk ikke... Kameraten min sa at jeg burde Flashe BIOSEN på chipen en gang til, i og med at jeg hadde en litt eldre BIOS versjon enn han. Imens han fant fram CD'n med BIOS oppgraderingen satt jeg og ble litt bedre kjent med menyen i desktopen Avalaunch.. Jeg kom ved et uhell borti valget "Backup Eeprom" og Xbox'n starta på nytt... men ikke uten problemer. Den ville ikke starte opp igjen, men står nå bare og blinker rødt. Jeg prøvde å flashe Bank2, men når den er ferdig med å flashe starter Xbox'n på nytt, og kommer inn i Flashing Mode igjen. Selv om jeg flasher den, starter den opp igjen som om jeg aldri har flasha Bank2.. Eneste måten å få noe bilde på TVen er å starte opp ifra Bank2, men i og med at den bare ber om flashing hele tiden er det jo ikke noe nytte i det. Det jeg gjorde da var å slå bryteren over på Bank1 IMENS Flashing Mode var starta, slik at jeg kunne flashe Bank1, men selv ikke dette virket.. Bank1 var fortsatt fucka.. Kan noen hjelpe meg?? Hva skal jeg gjøre? Her er en liste over hva jeg har installert: Xecuter v2.6 Western Digital 200GB Harddisk BIOS versjonen er ukjent, men jeg kan spørre kameraten min hvis dere må vite det.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Systemet har gått varmt, eller systemfeil Kontroller vifta, sjekk om du har sølt med loddetinn eller vært borti noe med lodde bolten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå