Hagforce Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ser at jeg kan bytte tekst størrelse i FF allikevel om jeg har låst den...... Har jeg gjort noe feil, eller er det bare slik Får ikke bytta størrelse i IE Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 At det ikke er mulig å bytte tekststørrelse, er en bug med IE. Mozilla og Opera er derimot en god del hakk bedre, og forstørrer/forminsker tekststørrelsen uansett. Gi opp forsøket, for dette er en meget dårlig praksis. Husk at det er folk som trenger å endre tekststørrelsen for å lese innholdet. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Greit nok det, men si at det allikevel er elementer på siden jeg vil ha en bestemt tekststørrelse på. Går ikke dette i FF? Har ikke så mange besøk av svaksynte på sia mi Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det du prøver på går heldigvis ikke i Firefox Spiller det uansett noen rolle? Hvilken designfokusert bruker stiller på tekststørrelsa i nettleseren? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Kun dei som har behov for det stiller på størrelsen i nettleseren i det heile tatt, vel? Og folk som stiller slike krav til tekststørrelse veit antageligvis at dei er få, og at ikkje alt blir optimalisert for dei. Get my drift? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 satyrium: Jeeez, du har tydeligvis IKKE prøvd å surfe på f.eks. en 19¨(CRT) med 1600x1200... Det tar ikke lang tid før behovet for en MINIUMSS teksstørrelse melder seg. Jeg bruker å sette den til 11 i FF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå