mobilkontant Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 beklager min uvitenhet, alle prater om at den og den mobiltelefonen selges billig på mix. Er mix en nettbutikk eller hva slags butikk er det? kalles butikken bare mix? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Spennende omgangskrets du må ha om alle snakker om en billig Mix telefon Lenke til kommentar
orangeSPV Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo en kiosk da... men hvem kjøper mobil på en kiosk... finnes nesten ikke MIX i oslo området! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Hær har du iallefall en link til siden dems Her er linken!=D Endret 28. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Haha, alle i vennegjengen kjøper seg "tøffe" mobiler på MIX. Hvis man ikka her en MIX telefon så er man ikke med i gjengen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Skulle nesten tro at det ville vært lettere å bryte inn i den heftige diskusjonen for å si "unnskyld meg gutta....men, Mix? Hva er det?" -framfor å spørre her. Men men, Mix er en veldig kjent kiosk-kjede på linje med Narvesen . Overassker meg litt at du ikke har hørt om den... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er jo en kiosk da... men hvem kjøper mobil på en kiosk... finnes nesten ikke MIX i oslo området! Nesten ikke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå