Freestyler^ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei. har en radioator og en pumpe fra waterchill sett, og lurte på om det går ann å bruke andre koblinger på pumpe og radioator, sånn at jeg kan bruke andre slanger. Kanskje si hvor jeg finner det også viss det går. Og kan den pumpen løfte høyt? tenkte på en meter eller 2, tenkte å slenge radioatorn ut ventilen.. Takker på forhånd for alle svar! Hvis emne tittel er dårlig så beklager jeg, fant ikke på noe bedre. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal gå fint...du skrur ut CT koblingene og skrur inn nipler....verre er det ikke Francis:D Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ok, måtte bare være helt sikker på at det funket med andre. Tok sin tid før man fikk svar ja. Men tusen takk. Virker som om vann/extrem kjøling delen av forumet egentlig er ganske dødt. Mye mer liv her før. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Lite beskrivende emnetittel. Det er nesten en selvfølge at du har noen spørsmål. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg