Anterialis Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kan man feks. lage egne mapper og sånn på iPod og få den til å lese navnet på mappene og spille av disse mp3-filene inni disse mappene? Hvis man bruker iTunes så lager iPod et avansert system med mapper fra f01 til så langt den trenger. Går det ikke ann å bruke iPod som en mer nøktern spiller ved å lage mapper på rood i iPod som iPod kjenner igjen som mapper? Sånn at iPod viser disse mappene i displayet og du får muligheten til å åpne mappene på iPod nå? Problemet blir kanskje å få iPod til å kjenne igjen artister og titler på sanger på denne måten. Poenget mitt er egentlig å finne ut om det er andre måter å synce med iPod enn å benytte seg av iTunes. Jeg syns den gjør ting så komplisert, men det er kanskje nødvendig? På forhånd takk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 bumpes fordi jeg også vil ha svar i avvente til å evt. kjøpe ipod hvis det ikke er for bad... Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Nei, det kan du ikke. En kan bruke iPod som en HD, men for at MP3-filer skal bli spillbare må man bruke et program som registerer de i databasen til iPod-en. Les mer her. Endret 10. november 2004 av eught Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 bumpes fordi jeg også vil ha svar i avvente til å evt. kjøpe ipod hvis det ikke er for bad... Utenfor tema, men hvis du skal bestille Ipod bestiller du i hvert fall ikke fra Apple sine sider. Makan til treig levering har jeg aldri vært borti. Nå har de sendt den rundt i verden i 2 uker, noe som ikke er til å fatte i år 2004. Tør ikke å tenke på hvor lang tid det tar dersom det blir noe feil med den og jeg må sende den i retur. Lurer på hva slags framkomstmidler TNT faktisk benytter seg av. Sykkelbud? Ellers organiserer Ipoden musikken etter tag'er. Det nytter ikke å organisere etter mapper du lager på pc'en. Med andre ord vil du få et helvete om du har 15 gb uten korrekte tag'er. I know. Har nettopp gått igjennom hele samlinga mi og ordnet tag'ene i Itunes. Det var ikke gjort på et par timer, for å si det sånn. Keyzer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jeg har bortimot PERFEKTE tagger på alle 15GB jeg har fra før...iallefall på de sangene som tilhører komplette album... men jeg LIKER mappe strukturen min!! btw: hvordan er det med batteriene på Ipod I disse dager? hørte mye jamring om dem tidligere? og 1099kr for å skifte batteri høres utrolig mye ut... Endret 11. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Oppfølgning av batterikapasiteten til Ipod kan gjøres HER ! Lenke til kommentar
mck Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg skjønner ikke hva aller har i mot iTunes.. Det funker bra, og det å rippe cder var jo en drøm:) Jeg liker iTunes godt jeg.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 automatisk omorganisering av mapper/filer (etter hva jeg har hørt...) også liker jeg minimalistiske spillere som winamp 2.X Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det går jo faktisk an å bruke ganske mange forskjellige musikkprogrammer til å sync'e iPod. Du kan få plugin til ihvertfall winamp og Music Match(selv om sistnevnte program suger, så går det an) og jeg er sikker på at det finnes flere programmer med samme mulighet... Det går jo an å se hva man finner av interessante ting på iPodLounge.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå