PIIIpower Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! kan noen ramse opp tilleggs filer / programmer jeg trenger for å får følgende funksjoner til å fungere på en open / free BSD instalsjon: Firewall Router Ftp server Web server Mail server Antivirus Støtte for modem (xdsl senere) Fjern administrasjon Trenger jeg noe mer enn det som ligger på distroen for å få kommuniasjon med Win miljø? (open 3.1 / free 4.5) Til moderatorene: dette er ikke feilposting, for dere har ikke en egen BSD seksjon. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Øhm... hva med kategorien "Programvare"? Er det ikke det du driver og maser om? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Legg da inlegget under LINUX delen av forumet så kanskje noen svarer deg. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 15:26, B|Real skrev:Legg da inlegget under LINUX delen av forumet så kanskje noen svarer deg. BSD er IKKE Linux! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: PIIIpower skrev (2002-05-22 15:28):BSD er IKKE Linux! Nei det har du helt rett i,men det er en "uskreven" regel at alt som ikke har med Windows å gjøre legges der. Synes vel strengt tatt det Linux-kategorien burde hete Unix/Linux. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 17:01, B|Real skrev:....Nei det har du helt rett i,men det er en "uskreven" regel at alt som ikke har med Windows å gjøre legges der.... jeg har registrert det men det er jo feil så da... Men, er det noen som har no svar? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 ohhh lord! Bare fryd og gammen da :smile: Nå skal jeg begynne å installere så får vi se hva vi ender opp med :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå