motorguri Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei, jeg har tenkt og kjøpe motorola e398. Etter og ha lest på div forum viser det seg at e398 KUN lagrer sms til sim minnet. Så dermed vil mange kun kunne lagre 10-20sms, noe som for min del er uakseptabelt. Etter mye leting fant jeg denne tråden som forklarer hvordan man kan "seem" editere mobilen slik at den lagrer til telefon minnet http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=13518 Det jeg lurer på , er om dette kun gjelder tidligere versjoner av e398? Er det noen som har denne telefonen og VET om den fortsatt kun lagrer til sim og dermed er nødt til og "hacke" telefonen hvis man ønsker og lagre sms til telefon minnet? Og til slutt, hva med se k700, dette er telefonen jeg vurderer og kjøpe isteden, er den også slik at sms er kun for sim minnet? (Hvis du ikke aner om telefonen din lagrer til sim eller telefon minnet så vær vennlig og ikke svar med at "joda telefonen min kan lagra 60+ sms!!!! " ) Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Litt usikker hvor den lagrer jeg,. Men har over 80 mld inne nå. Trodde faktisk ikke simkort hadde så mye plass. Men jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå