Mafo Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Ukens flørt: Panasonic Lechiffon Det er nok delte meninger om hvor pen Lechiffon er, men en ting er sikkert; stort mer retro enn dette får man det ikke. Telefonen er laget av Panasonic, men selges under navnet til japanske NTT DoCoMo. Les artikkelen her Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Om du som hankjønn kommer trippende med denne telefon skal du jobbe hardt med å holde homoryktene unna hvertfall Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Unnskyld meg men dette var syltynne greier. Hele artikkelen bærer preg av at den som skrev det ikke vet noe som helst matnyttig om telefonen, og derfor skriver så mye som mulig rundt andre ting, da sannsynligvis for å "fylle opp". Ting jeg lurer på er: Hvor er sammenlignbarheten mellom en "gammel hustelefon" og dette smakløse kitschklisset? Hvor er blomsten? Alt jeg ser er en firkløver. Hva har en firkløver med hippier å gjøre? Nei fysj! Dette var noe av det dårligere jeg har lest på Amobil.no -KJ EDIT: Skal man først trå vann kan man vel skrive litt rundt målgruppen for telefonen, som tydelig må være den feminine grupperingen kalt jenter. I tillegg kan det være interessant å henvise til trenden innen mobiltelefoni som nå utvikler seg i retning å være en del av et "antrekk" ( i følge mange såkalte moteeksperter). Og så glemte jeg å spørre hva som var retro ved den? Endret 28. oktober 2004 av jevel Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei, og takk for tilbakemeldinger. Forstår at artikkelen med første øyekast kan virke tynn for den nye leser, men dette er en fast spalte med andre hensikter. Ukens flørt har aldri vært ment som noe annet enn en fremvisning av fete design. I tillegg har det vært ment som et lite skråblikk på tilsvarende artikler i andre magasiner (uten å nevne navn ). Teksten er med andre ord ment å være like (lite) matnyttig som den er i vanlige flørt-spalter. Her hopper vi over spesifikasjoner og detaljer, og tar oss tid til ett lite flørt med design mot slutten av uken. Henviser forøvrig til tidligere artikler i spalten av samme slag. Ukens flørt: Kyocera SoHo http://amobil.no/art.php?artikkelid=11198 Ukens flørt: Toshiba A5504T http://amobil.no/art.php?artikkelid=11088 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Bleie... Sånn man får i bonbongodte-poser... Det ligner jo! Med litt glatt overflate. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 haha:D de var jo stilige da Hadde 100% kjøft en slik en til dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg