Sagacious Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 [url="http://www.stud.ntnu.no/~njaalbro/fragmovies/karl2film.wmv"]Min nesten første fragmovie [/url] Ta en titt og gi gjerne noen tilbakemeldinger Njaal Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehe den var fin den. dropp skins plz. Det ser så harry ut. Regulator er en flott sang, men den passet vel heller dårlig i denne sammenhengen Ellers mange fine frags!... og kvaliteten var rimelig dårlig :S men det fikser du vel hvis ddu skal lage en ordentlig en håper jeg... GL HF Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den aller første teksten gikk alt for fort over skjermen. Fikk ikke tid til å lese den. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Den aller første teksten gikk alt for fort over skjermen. Fikk ikke tid til å lese den. Det sto: "styleMessiah + litt Karl " Vel, helt ærlig. Synes ikke den så så bra ut, og skal vi gå etter fraggene, bør du ta bedre frags med. :/ MEN det er min mening, ikke hør på meg. Bare en liten datanerd, jeg. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehe den var fin den. dropp skins plz. Det ser så harry ut. Regulator er en flott sang, men den passet vel heller dårlig i denne sammenhengen Ellers mange fine frags!... og kvaliteten var rimelig dårlig :S men det fikser du vel hvis ddu skal lage en ordentlig en håper jeg... GL HF Joda skinsene skulle jeg ha fjernet (de er default i cs hvis du har kjøpt CZ) Ja kvaliteten burde jeg gjøre noe med, mulig divx neste Njaal Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Den aller første teksten gikk alt for fort over skjermen. Fikk ikke tid til å lese den. Det sto: "styleMessiah + litt Karl " Vel, helt ærlig. Synes ikke den så så bra ut, og skal vi gå etter fraggene, bør du ta bedre frags med. :/ MEN det er min mening, ikke hør på meg. Bare en liten datanerd, jeg. Joda var raskt satt sammen dette, brukte en time eller 2. Hvis jeg skulle lagd en film med kun lekkre enkelt frags hadde det blitt bedre Njaal Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fraggene var gode de, langt over gjennomsnitttet på vanlige filmer... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fraggene var gode de, langt over gjennomsnitttet på vanlige filmer... Vel, synes fraggene var dårlig jeg. Ikke det at jeg selv er noe bedre, men han har sikkert noen bedre frags på lager. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har bare en ting å si: Jeg gråter... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 kunne godt vært litt lengere og den del flere frags.. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ' date='28/10/2004 : 00:24'] Min nesten første fragmovie Ta en titt og gi gjerne noen tilbakemeldinger Njaal brukte du windows movie maker?? Vis du gjorde bør du få deg et nytt videoredigerings prog feks: sony vegas 5.0 eller adobe premier! Her er det en link til trail version av vegas: Vegas 5.0 Trail version click her Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Ørten ganger bedre enn min første... Men det kan knapt brukes som noe positivt Syns ikke fragsa var så dårlige jeg, likte mp5'n i starten. Bedre frags enn i min film tror jeg Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har bare en ting å si: Jeg gråter... hva mener du? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 det eneste jeg synes var teit var at det var filmet fra man spawna til der det var action, og hver gang skifte en sang. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel, fragsa var bra. Skins = Blah Effektene kan man ikke skryte av. Ikke ta klippet helt fra spawn. Er bare kjedelig å se på at dere kjøper Ikke bytt musikk. Etc Etc Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Litt kjedelig at du tok med lydene fra spillet,men fragsa var bra,men drit i skins. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kul film for å være den første. Men det kan bli bedre. Bare lytt til rådene ovenfor. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 - Drit i sånne overganger som ser helt fjortis ut - Ha fet musikk, uten å bytte hele tiden - Greit at du tar med spawn, men ikke gjør det gjennom hele filmen. Etterhvert går du bare over til selve fragsa og sånn. - Ta gjerne noen slowmotions også, hvis det er syke frags - BRUK DIVX! wmv er ikke akkurat kjent for å være bra... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 og helst divx pro, mye bedre ennn vanlig divx.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå