PaiNKillaH Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er det muligt ? å bli så latterlig strenge ? Tenker på denne fex herregud ass... dere admins må slite så sinnsykt mye LER AV DERE Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 er vel nesten enig at den regelen er litt streng. har selv måtte finne på et ord til å ha i enme feltet. synest ikke at det var noen grunn til å stenge den posten. men kan oxo forstå hvorfor de har den regeln da:) tenk hvordan det hadde sett ut her uten regler Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Haha. Personangrep er rette måten ja. Btw, jeg ler av deg nå.. Moderatorene er satt til å gjøre en jobb. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Om ingen greier å krote ned tre ord i overskrift, så ikkje lag nye topics? quite simple... Endret 28. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 ...og "Telenor adsl ." sa meg ikke akkurat mye om problemet hans.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 For å demonstrere hvor latterlig streng jeg er så stenger jeg denne nå iom at du åpenbart ikke har lest retningslinjene på en god stund. Og når det er sagt...selvsagt blir tråder med et såpass lite hjemmomtenkt emnefelt stengt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg