Gå til innhold

starte Guild i Guild Wars?

Anbefalte innlegg

I morra starter den andre world preview saken til Guild Wars, og såvidt jeg har fått med meg så får man blant annet muligheten til å teste guild systemet osv.

I den anledning så lurer jeg på om noen vil være med på å starte en Guild, som forhåpentligvis også kan fortsette når spillet blir sluppet til neste år.

Vi må da finne på et navn så kom med forslag. (seriøse, ikke sånne "1337 h@xx0r" wannabe dritt)

Også må vi jo kunne kontakte hverandre ingame når det starter, men IKKE skriv opp navnet på characteren din før ETTER du har laget den så du vet navnet er ledig.

Så, høres det greit ut? :)

EDIT:

Heter Endis Fyroth ingame og er lvl17 Monk/Elementalist :)

kommer på litt senere idag

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med jeg, så fremt jeg får installert Windows XP på nytt til i morra. Jeg merket at Linux ikke var noe særlig på hoved-PC-en midt i storspill-sesongen.

Hva med å prøve å få med gamer.no-navnet eller slagordet på noen måte? Gjerne på latin eller så. (Så fremt det er greit for Gamer.no, altså)

Lenke til kommentar

Det har tidligere vært snakk om å benytte "Gamer.no" og varianter av det for bruk i navn til guilds, klaner og liknende. Vi har valgt å ikke godta dette. Så, vi ser helst at dere finner et navn som ikke inneholder frasen "Gamer.no".

Lenke til kommentar

Dette spillet rocket jo da! Og ingen monthly fee når det kommer ut heller!! Hadde det shit-artigt hele helgen ut! Enten så har gamplayet forandret seg voldsomt siden E3, eller så eier de ikke smak de som påstår at gameplayet i guildwars suger, for det rocket vildt!!

Jeg vil ikke kaste meg inn i et guild på dette tidspunkt, men litt før spillet kommer ut, kunne jeg godt tenkt meg å vært med i et norsk hardkokt lag hvor karakterene komplimenterer hverandre, og hvor vi kan diskutere tactics, og spille som et team... noe jeg lærte fort at var hele essensen med guild wars.

Tenker jeg skal være en damage dealer når spillet først kommer, en warrior/elementalist, med hammer og fire storm/inferno burde jo duge...

Tenk hvilke fordeler en vil få i tournements med et hardkokt 8 mannslag som hyler tactics over ventrilo, og hver eneste karakter i teamet komplimenterer hverandres bevegelser, spells og angrep til siste destruktive finesse. Høres dødelig artigt ut, spør du meg!

Endret av Trefall
Lenke til kommentar

tenker nok jeg kommer til å spille det når det kommer ut jeg og

blir nok mest antaglig Monk/Elementalist igjen, syns det var kult :)

En ting dog.

Vær så snill å ikke begynn med argumenter for og imot spillet, det kan taes en annen plass, denne tråden skulle være for å diskutere en guild.

Siden det ikke ble noe av (ikke for meg iallefall) under denne eventen så har vi jo tid til å bestemme navn, evt hvis det kommer inn forslag etterhvert så kan kansje en mod sette opp en poll utpå nyåret? :)

Ikke Gamer.no da siden de ikke vil ha noe av det, så det må respekteres!

Anngående selve guilden så hadde det vert positivt (imo) om det hadde vert en helnorsk guild, evt om andre har noen meninger om den saken så kom med innspill, det er tross alt en stund til release enda :)

Anngående en evt ledelse så stemmer jeg for demokrati ( :p det er vel det det heter når alle har et ord med i avgjørelser osv? :) ), ikke at en gruppe skal ta avgjørelser osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...